  • 11. Data: 2006-05-24 11:11:35
    Temat: Re: PORD - za co odpowiada e-L-ka?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
    news:44742a78$1@news.home.net.pl...

    > U mnie tak nie bylo, ale wiem ze teraz mocniej na to zwracaja uwage :)

    moze teraz, ale to tez raczej wyjatki

  • 12. Data: 2006-05-25 10:25:02
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    buraxta napisał(a):

    > Ano dlatego, że jak moja koleżanka uczyła się jeździć i skręcała w lewo,
    > a jakiś taksówkarz się śpieszył i w nią przywalił to Sąd dowalił karę
    > jej (bez punktów bo nie miała prawka) i instruktorowi...

    W chorym kraju zyjemy :D

    Jacek

  • 13. Data: 2006-05-25 17:05:49
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > W chorym kraju zyjemy :D

    A ja zapytalem nawet w szkole kierowcow, do ktorej obecnie uczeszczam...
    Policjanci kiepsko znali sie na prawie i tyle. Nie wiem, czy powinni za to
    odpowiedziec i czy mozna sie odwolac, jezeli minelo juz sporo czasu. Napisz
    jak to z kolezanka bylo, to moze ktos podpowie, bo na pewno nie powinna byla
    dostac mandatu - "byla nieswiadoma popelnianego czynu, odpowiedzialnosc w
    pelni powinien poniesc instruktor" - jak to mi powiedzial czlowiek, z ktorym
    mam nauke jazdy.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 14. Data: 2006-05-26 08:07:44
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Tiger napisał(a):

> [...]
    > jak to z kolezanka bylo, to moze ktos podpowie, bo na pewno nie powinna byla

    To nie moja kolezanka :P Patrz komu odpisujesz :P

    "byla nieswiadoma popelnianego czynu, odpowiedzialnosc w
    > pelni powinien poniesc instruktor" - jak to mi powiedzial czlowiek, z ktorym
    > mam nauke jazdy.

    A tu pelna zgoda i tak to wlasnie normalnie wyglada.

    Jacek

  • 15. Data: 2006-05-26 10:57:08
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Tiger wrote:
> [...]
    > pelni powinien poniesc instruktor" - jak to mi powiedzial czlowiek, z ktorym

    To było dobre kilka lat temu, poza tym już wszystko dawno popłacone :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\