  • 1. Data: 2003-06-06 18:36:42
    Temat: PORADY I OPINIE
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Jestem częstym gościem tej grupy i nasuwają mi się pewne uwagi, którymi
    chciałbym sie z grupowiczami podzielić.

    Są różne pytania i pytanka. Często dotyczą spraw błahych i poważnych.
    Chętnie udzielam odpowiedzi na nie o ile pozwala mi na to czas. jednak muszę
    stwierdzić z przykrością, że niektóre odpowiedzi są zbyciem pytającego.
    Jednakże są również pytania w rodzaju, że kolega, znajomy czy ktoś z rodziny
    ma zamiar lub planuje.
    Tego typu pytania moim zdaniem nie powinny zasługiwać na odpowiedź bowiem
    jest to gdybanie typu, co by było, gdyby się stało, a może nie stałoby się.
    Trudno odpowiadać na takie pytania bo nijak to się ma do szarej
    rzeczywistości lecz bardzo brutalnej.
    Mam więc prośbę o nie zadawanie akademickich pytań, bo każda odpowiedź może
    być wadliwa.

    Przepraszam za uwagi, jeżeli ktoś poczuł sie dotknięty.

    Pozdrowienia
    Michał
    m...@p...pl