  • 1. Data: 2005-01-26 12:26:45
    Temat: "POLSKA" w nazwie firmy
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    czy mozna uzyc "Polska" w nzwie firmy?
    np. Biznes Polska S.A.
    czy jest na o potrzebne jakies pozwolenie czy nie?
    czy to samo dotyczy np: "Warszawy"?
    --
    Przykładowa sygnaturka ala johny_luzak <(^.^)>
    Zdrowia

  • 2. Data: 2005-01-26 13:24:12
    Temat: Re: "POLSKA" w nazwie firmy
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Użytkownik "johny_luzak" > czy mozna uzyc "Polska" w nzwie firmy?
    > np. Biznes Polska S.A.

    Tak, można

    > czy jest na o potrzebne jakies pozwolenie czy nie?
    > czy to samo dotyczy np: "Warszawy"?

    Też można

    Ale uwaga - można użyć tych słów w nazwie przedsiębiorstwa (firmie). Nie
    można wzarejestrować znaku towarowego ze słowem Polska, a znak towarowy ze
    słowem Warszawa za zgodą Zarządu Miasta.
    --
    Roman Rumpel

  • 3. Data: 2005-01-28 22:28:22
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-26 13:26 :

    >czy mozna uzyc "Polska" w nzwie firmy?
    >np. Biznes Polska S.A.
    >czy jest na o potrzebne jakies pozwolenie czy nie?
    >czy to samo dotyczy np: "Warszawy"?

    "STOEN" (dawn. "Stołeczny Zakład Energetyczny") nazywał się właśnie
    "Stołeczny", żeby nie płacić miastu Warszawa za użycie nazwy "Zakład
    Energetyczny Warszawa Miasto" (tak się jeszcze wcześniej nazywał).
    w.

  • 4. Data: 2005-01-29 13:33:34
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale uwaga - można użyć tych słów w nazwie przedsiębiorstwa (firmie). Nie
    > można wzarejestrować znaku towarowego ze słowem Polska, a znak towarowy ze
    > słowem Warszawa za zgodą Zarządu Miasta.

    Którego Zarządu Miasta ?
    Pozwolę sobie zauwazyć, że Warszawa również jest ok. 3km od Frampola na
    trasie miedzy Janowem Lubelskim a Biłgorajem.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[WALSPAM]@interia[WALSPAM].pl < wytnij co nie co gdy będziesz pisać
    http://zycz.3mam.net/