  • 1. Data: 2005-01-26 09:54:17
    Temat: POMOŻEMY POLICJI ?
    Od: Linuks_dla_Policji <l...@o...pl>

    Witam
    Taki post zamieściłem na grupach o linuksie:
    Polecam przeczytać http://info.onet.pl/1043494,11,item.html
    Czy jest ktoś zainteresowany za darmo postawić system i dobrze by było go
    jeszcze pielęgnować ? Oczywiście w tzw. czynie społecznym :)
    Najpierw chciałbym zobaczyć jaki będzie wasz odzew. Jeśli byłby spory może
    dałoby się stworzyć coś w stylu organizacji propagującej linuksa w Policji.
    Piszcie na l...@o...pl

    Jak na razie odzew spory. Jednak pomimo chęci i wielkiego zapału interesuje
    mnie w jaki sposób "wejść" do Policji z Linuksem. Zapewne jakieś spotkanie
    z komendatem Policji danej jednsotki. Czy on może podjąć decyzje o próbnym
    zainstalowani sytemu powiedzmy na 1 komputerze ? Czy zwracać się jescze
    dalej ?
    Pozatym w jaki sposób można przekazać sprzęt komputerowy Policji,
    orgaznizacja, fundacja... ?
    Tomasz G.

  • 2. Data: 2005-01-26 11:49:40
    Temat: Re: POMOŻEMY POLICJI ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Linuks_dla_Policji wrote:
> [...]
    > Czy jest ktoś zainteresowany za darmo postawić system i dobrze by było go
    > jeszcze pielęgnować ? Oczywiście w tzw. czynie społecznym :)

    Kiedyś zadałem takie pytanie.

    Odpowiedź: "Ale ja w domu mam linuxa..."

  • 3. Data: 2005-01-27 08:29:03
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    ja tam bym nie pomógł :)

    wiadomości news:ct804h$mmu$4@opal.futuro.pl...

  • 4. Data: 2005-01-29 01:21:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ct804h$mmu$4@opal.futuro.pl>, Andrzej Lawa wrote:

    > Kiedyś zadałem takie pytanie.
    >
    > Odpowiedź: "Ale ja w domu mam linuxa..."

    Żadna większa instytucja nie zaryzykuje przejścia na system bez
    komercyjnego wsparcia ("supportu") z tego prozaicznego powodu, że w razie
    czego nie będzie kogo zwalić winy za dowolnie spieprzony z winy ludzkiej
    element tego systemu i związane z tym straty.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2005-01-29 01:43:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > czego nie będzie kogo zwalić winy za dowolnie spieprzony z winy ludzkiej
    > element tego systemu i związane z tym straty.

    Wiesz, problem w tym, że żadnego wsparcia nie dostaniesz mając
    nielegalną kopię tego 'systemu'. Więc co za różnica?

  • 6. Data: 2005-01-29 06:21:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ctepom$mgf$1@opal.futuro.pl>, Andrzej Lawa wrote:

    > Wiesz, problem w tym, że żadnego wsparcia nie dostaniesz mając
    > nielegalną kopię tego 'systemu'. Więc co za różnica?

    No, zakładam że chcieliby i legalnie i oszczędnie :)

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2005-02-03 16:55:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No, zakładam że chcieliby i legalnie i oszczędnie :)

    to zakupuja w mandrake polska system linux.

    P.