  • 1. Data: 2009-03-18 06:24:00
    Temat: POLBANK - stary layout i działa :)
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Witajcie.

    Na czas rewolucyjnych zmian jakie miały zajść na przełomie ostatniego
    tygodnia aby nie popadać w nerwową depresję odpuściłem sobie wszelkie
    transakcje przez internet w POLBANKU. W potrzebie korzystałem z tele PINu
    (szybko, sprawnie i o dziwo miła obługa, wręcz szokujące podejmowanie
    połączenia telefonicznego). Dzisiaj znudzony już klepaniem jedynek i zer na
    klawiaturze telefonu wszedłem na stronę. Widzę, że ich testowy system z
    nowym layoutem nie wypalił. IMHO nie pasował mi ten żółtawy odcien ramek,
    wszystko takie jakieś nazbyt kolorowe i ramkowate (i ten porażający baner z
    helpcenter..masakra). No, ale o gustach się nie dyskutuje.

    Powrócili do starego desingu z małymi modyfikacjami i o dziwo działa
    niesamowicie szybko, jestem pod dużym wrażeniem - jako ich klient od ponad
    roku nigdy nie było tak ekspresowego działania. Nie wiem czy to aby nie
    jakiś fake serwer więc zachowaczo poczekam na odpowiedniejszą porę i
    sprawdzę informacje telefonicznie w mojej placówce.
    Ha, nawet ta cholerna weryfikacja w Javie idzie błyskawicznie.

    Może moja radość jest przedwczesna i w Grecji serwery nie są jeszcze w
    pełni oblegane? Czy inni użytkownicy mają podobne odczucia? Czym
    spowodowane są te ich probelmy, że raz działa a raz nie?

    Swoją drogą: wszyscy klniemy na ich sprtański system obsługi strony,
    żadnych bajerów i udziwnień...dosłownie era lat 90-tych. Jednak miło
    popatrzeć jak coś co jest proste ... nagle zaczęło działać :)

    Obym nie przechwalił. Niech tylko zrobią lepszą historię KK i będzie blisko
    ideału.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.