    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PO co komu mój numer dowodu na umowie?
    Date: Tue, 4 Oct 2016 20:10:06 +0200

    Cześć.

    Podpisuje jako rodzic chyba z 5 umów na poczatku roku szkolnego. W
    każdej zamiast pesela chcą mnie od razu legitymować z DO po numerze. Na
    pytanie czy umowę spisują z dowodem czy z człowiekem dowiaduje się że
    tak było zawsze, jestem pieniacz, dowód to się nie zmienia codziennie itd.

    Wydawało mi się że w umowie nie ma potrzeby numeru dowodu, wystarczy
    PESEL na umowie ze szkołą, klubem itp przypadki. Czy przeoczyłem jakiś
    przepis który wymaga numeru dowodu na takich umowach?