  • Data: 2016-10-05 12:39:22
    Temat: Re: PO co komu mój numer dowodu na umowie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-10-04 22:03, Robert Tomasik wrote:

    >Oni potrafia wyjaśnić machając rekami, ale do mnie nie trafia :D
    >Czy ustalenie mojej tożsamości za pomocą dowodu osobistego ma
    >jakiekolwiek przydatne w sądzie cechy w razie sporu? Panienka ze
    >swietlicy zerknie w kolekcjonerski dowód i to bedzie dowodem w
    >sprawie?

    Czemu nie - bedzie dowodem, ze byl to falszywy dowod, skradziony
    wczesniej, lub ze maja burdel w papierach i w ogole im wierzyc nie
    mozna.

    I teraz tylko pytanie - bardziej sie boisz takich falszywych umow, czy
    bardziej sie boisz, ze na podstawie papierow ze szkoly ktos napisze
    inna falszywa umowe, czy np zrobi sobie kolekcjonerski dowod ...

    >Czy to jednak pic na wodę i zgapianie z innych głupich umów?

    Pewnie tak. "Zawsze tak bylo" :-)

    J.