  • 1. Data: 2002-04-21 18:49:35
    Temat: PIT 2001 - odliczenia remontowe
    Od: "Beata Be" <a...@p...NO_SPAM.com>

    Czy moge odliczyc (jako ulge remontowa)wydatki na wykonczenie nowego
    mieszkania (mieszkam w nim od sierpnia) poniesione w miesiacach
    sierpien-wrzesien 2001 jesli umowa notarialna podpisana zostala w
    pazdzierniku 2001?
    Pozdrawiam
    Beata

  • 2. Data: 2002-04-21 22:11:13
    Temat: Re: PIT 2001 - odliczenia remontowe
    Od: "Jacek P. U." <j...@p...fm>

    Użytkownik "Beata Be" <a...@p...NO_SPAM.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkania (mieszkam w nim od sierpnia) poniesione w miesiacach
    > sierpien-wrzesien 2001 jesli umowa notarialna podpisana zostala w

    Mozesz je raczej doliczyc do tzw. "duzej ulgi".
    Do remontowej - nie.

    pozdrawiam
    Jacek

  • 3. Data: 2002-04-22 09:07:07
    Od: "Beata Be" <a...@p...NO_SPAM.com>

    > Mozesz je raczej doliczyc do tzw. "duzej ulgi".
    > Do remontowej - nie.

    Tak tylko ze 'duza ulge' wykorzystalam i bez tych wydatkow.
    Zalezy mi na remontowej... Nie ma sposobu? - Mieszkalam tam juz w sierpniu i
    remontowalam mieszkanie. Umowe cesji podpisalam w maju. Klucze do mieszkania
    przekazano mi w czerwcu 2001. Czy ktos cos moze jeszcze podpowiedziec?
    pozdrawiam
    Beata