  • 11. Data: 2005-08-24 10:47:45
    Temat: Re: PILNE!!! Czy można używać w sądzie dowodów pochodzących z kradzieży?
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Dredd <dehhvd$otu$1@opal.futuro.pl> Wednesday 24 of August 2005 12:25

    > Dowody takie mogą być użyte w Sądzie i podlegają normalnej ocenie Sądu jak
    > każde inne.

    A, to dobrze.

    --
    Rafał Maj

  • 12. Data: 2005-08-24 10:55:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dulek napisał(a):

    [...]

    > Wiec jesli nie chodzi o zdrade, kase, to co chce? Pewnie dzieci, tak?

    Napisała "dzieci nie mają"... Przyłóż sobie kompres i wyluzuj... ;P

    j.

  • 13. Data: 2005-08-24 11:00:02
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    januszek:
    > Napisała "dzieci nie mają"... Przyłóż sobie kompres i wyluzuj... ;P

    Sluszna uwaga.
    Pozdr. Dulek

  • 14. Data: 2005-08-24 11:08:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Raf256" <s...@r...com.invalid> napisał w wiadomości
    > Dredd <dehhvd$otu$1@opal.futuro.pl> Wednesday 24 of August 2005 12:25

    > A, to dobrze.

    nie zawsze ale w tym wypadku na pewno tak

    P.

  • 15. Data: 2005-08-24 11:10:39
    Od: "Iwona" <i...@s...flota.com.pl>

    Jedynie Panu dziękuję za odpowiedź. Kończę poniższą dyskusję i pozostawiam
    ją bez komentarza....

    pozdrawiam,
    Iwona

  • 16. Data: 2005-08-24 11:26:39
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 24.08.2005 Dulek <f...@b...pl> napisał/a:
    > Iwona:
    >
    > A co, zona chce kase dzieci i dom? Juz nie chce po kryjomu dawac dupy
    > innemu?
    > Kto Ci tu pomoze, powiedz?
    > Dostaniesz odpowiedz "tak" lub "nie" i czesc. Gdybym sie znal, nic bym nie
    > odpowiedzial.
    > Pozdr. Dulek

    Nie przeginasz przypadkiem paly kolego?
    Wydaje mi sie, ze nie na moralnej ocenie pytajacego ta grupa polega, a
    na udzieleniu konkretnej odpowiedzi na pytanie. Chociazby w skrzynce
    mogla byc korespondencja z bliska przyjaciolka osoby pytajacej, w ktorej
    Iwona zali sie, ze nie czuje sie dobrze w malzenstwie i bedzie chciala
    rozwodu, bo to, to i to... - nie musi konkretnie tego mowic przed
    Sadem bo i nie ma obowiazku wymieniania WSZYSTKICH powodow. A podejscie
    w stylu wiem, ale nie powiem, jest delikatnie mowiac nie na miejscu.

    Pozdrawiam jakkolwiek :-)

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 17. Data: 2005-08-24 11:27:09
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 24.08.2005 Iwona <i...@s...flota.com.pl> napisał/a:
> [...]
    > sądzie? Jak się przed tym obronić? Czy prawo do ochrony prywatności ma tu

    Dowod zostanie dopuszczony do sprawy.
    A ja proponuje zlozyc zawiadomienie o przestepstwie jak najszybciej.

  • 18. Data: 2005-08-24 11:37:43
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz:
    > A podejscie
    > w stylu wiem, ale nie powiem, jest delikatnie mowiac nie na miejscu.

    Przychodzi do klubu charytatywnego kolo i mowi: zabilem kolesia jednego,
    jego ojciec zdobyl dowody, ze to ja zrobilem. Ale dowody ma ze zrodla
    nielegalnego. Pomozcie panowie. Uwazam, ze przy takich rzeczach sie idzie do
    platnego prawnika, a nie do klubu. Tyle.
    Pozdr. Dulek

  • 19. Data: 2005-08-24 11:47:36
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Iwona napisał(a):
> [...]
    > mocno ją obiciążającą. Czy w takiej sytuacji dowody te mogą zostać użyte w

    tak

    > Jak się przed tym obronić?

    powiedzieć, że to spreparował.
    przecież przyniesie zapewne wydruki na papierze, a nie komputer żony czy
    serwer pocztowy.

    > Czy prawo do ochrony prywatności ma tu
    > jakieś znaczenie?

    obawiam się, że niewielkie.

    Przy okazji, dowody są obciążające bo stawiają żonę w złym świetle, czy
    mogą być powodem orzeczenia rozwodu z jej winy.

    Może jej się tylko wydaje, że są obciążające?

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 20. Data: 2005-08-24 11:49:52
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Iwona napisał(a):
    > Jedynie Panu dziękuję za odpowiedź. Kończę poniższą dyskusję i pozostawiam
    > ją bez komentarza....

    nastepna obrażalska.
    to publiczna grupa i skonczymy jak sie nam zachce ;)