  • 1. Data: 2005-03-16 22:38:31
    Temat: P.A-można czy nie można? jedni w ZAIKSie mówią chyba tak a inni raczej nie
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    sprawa niby prosta ale w sumie tak do konca nie dostałem odpowiedzi z ZAIKSu

    chce świadczyć usługi zmiany nośnika z płyt winylowych i kaset na CD.... no
    i dalej pytanie jak w temacie;-)

  • 2. Data: 2005-03-17 18:37:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    kuba D. napisał(a):
    > sprawa niby prosta ale w sumie tak do konca nie dostałem odpowiedzi z ZAIKSu
    >
    > chce świadczyć usługi zmiany nośnika z płyt winylowych i kaset na CD.... no
    > i dalej pytanie jak w temacie;-)

    Mozna, nie naruszasz przeciez dobr wlascicieli praw autorkskich, sadze
    ze milczaco mozesz zalozyc ze w razie watpliwosci zlecajacy ma wszystko
    co trzeba "pozalatwiane".

    Kopie bezpieczenstwa wolno sobie zrobic i mysle ze tak samo wolno do
    tego wynajac Twoja firme.

  • 3. Data: 2005-03-17 19:53:47
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    W swojej wiadomości:d1aco5$o21$...@n...news.tpi.pl,
    kuba D. <k...@p...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > chce świadczyć usługi zmiany nośnika z płyt winylowych i kaset na
    > CD.... no i dalej pytanie jak w temacie;-)

    Możesz, z całą pewnością, o ile robisz dla właścicieli tych płyt i kaset.
    To nie ma nic wspólnego z jedną kopią bezpieczenstwa, ta jedna kopia, to
    jest ograniczenie, jakie obowiązuje przy programach komputerowych.
    Właściciel płyty z muzyką moze sobieją dla siebie ( i dla innych w granicach
    dozwolonego użytku) przegrywać, kopiować, zmieniać nośnik i co tam jeszcze
    wymyśli.

    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 4. Data: 2005-03-17 21:11:12
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    o to dość ciekawe i w miare logiczne - masz moze do tego jakies paragrafy?

    Może bardziej naświetli nam sprawe przeredagowanie mojego pytania na: Czym
    się różni kopia od zmiany nośnika?