  • 1. Data: 2005-03-16 21:35:21
    Temat: zaświadczenie o niekaralności
    Od: "Kaziu" <p...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanko: potrzebuje zaświadczenie o niekaralności i nie wiem gdzie mam
    sie zwrócić..? dzięki za rzeczowe odpowiedzi,pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-16 21:48:09
    Temat: Re: zaświadczenie o niekaralności
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaziu" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam pytanko: potrzebuje zaświadczenie o niekaralności i nie wiem gdzie mam
    > sie zwrócić..? dzięki za rzeczowe odpowiedzi,pozdrawiam

    A gdzie mieszkasz? W Warszawie możesz się udać na ul. Zwycięzców, koszt:
    50zł.

    L.

  • 3. Data: 2005-03-16 22:09:49
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Kaziu napisał(a):
    > mam pytanko: potrzebuje zaświadczenie o niekaralności i nie wiem gdzie mam
    > sie zwrócić..? dzięki za rzeczowe odpowiedzi,pozdrawiam

    www.ms.gov.pl ->Krajowy Rejestr Karny

    KG

  • 4. Data: 2005-03-17 11:43:36
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > A gdzie mieszkasz? W Warszawie możesz się udać na ul. Zwycięzców, koszt:
    > 50zł.

    > www.ms.gov.pl ->Krajowy Rejestr Karny

    Podczepię się do wątku.
    Czy wyrok sądu grodzkiego dotyczący przekroczenia prędkości (wykroczenie
    zarejestrowane na fotoradarze) kwalifikuje się do "karalności"?

  • 5. Data: 2005-03-17 15:35:01
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    gollum napisał(a):
    > Czy wyrok sądu grodzkiego dotyczący przekroczenia prędkości (wykroczenie
    > zarejestrowane na fotoradarze) kwalifikuje się do "karalności"?

    nie

    KG