  • 1. Data: 2005-02-27 09:38:35
    Temat: Oznakowanie CE
    Od: Katarzyna Dubas <w...@u...pl>

    Witam!
    Mam pytanie do grupowiczów zorientowanych w temacie oznakowania CE.
    Pracuje w firmie produkującej systemy dekoracji wnętrz, które podlegają
    pod zharmonizowaną normę europejską. Jednakże wyroby te nie są
    wyszczególnione w żadnej z Dyrektyw Nowego Podejścia. Czy w takiej
    sytusacji możliwe jest zastosowanie oznakowania CE na wyrobie?
    Jak rozumiem istnienie normy zharmonizowanej otwiera drogę do swobodnego
    przepływu towaru do krajów UE, czy może jestem w błędzie? Jakie w takim
    razie powinno być zastosowane oznakowanie (jeżeli nie można użyc znaku
    CE)? Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
    --
    Katarzyna

  • 2. Data: 2005-02-27 19:37:55
    Temat: Re: Oznakowanie CE
    Od: MYST <m...@w...pl>

    Dnia Sun, 27 Feb 2005 10:38:35 +0100, Katarzyna Dubas napisał(a):

    Tu jest wszystko na ten temat:

    http://www.oznaczenie-ce.pl/

  • 3. Data: 2005-02-28 21:59:01
    Od: Katarzyna Dubas <w...@u...pl>

    MYST wrote:

    > Dnia Sun, 27 Feb 2005 10:38:35 +0100, Katarzyna Dubas napisał(a):
    >
    > Tu jest wszystko na ten temat:
    >
    > http://www.oznaczenie-ce.pl/

    Wlaśnie o to chodzi, że na opisany przeze mnie temat nie ma tu nic :(
    --
    Katarzyna