  • 1. Data: 2008-11-20 09:36:54
    Temat: Cytowanie fragmentów innych www na swojej www
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Pod każdym artykułem z www.rp.pl jest:

    "Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być
    powielana i rozpowszechniania lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek
    formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny
    lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem,
    szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także
    zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody PRESSPUBLICA Sp. z o.o.
    Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez
    zgody PRESSPUBLICA Sp. z o.o. lub autorów z naruszeniem prawa jest
    zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie."

    na stronie: news.google.pl są cytowane fragmenty artykułów, link kieruje do
    strony źródłowej.
    Ciekawe czy gdyby prawnicy wzięli się za sprawę, to czy coś by z tego
    wyszło.

    To samo dotyczy zdjęć na news.google.pl . Dużo na pl.soc.prawo było
    dyskusji w tym temacie, czy można zdjęcia...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

  • 2. Data: 2008-11-20 10:47:40
    Temat: Re: Cytowanie fragmentów innych www na swojej www
    Od: Azja <s...@w...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > "Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być
    > powielana i rozpowszechniania lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek
    > formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny

    No to właśnie złamałeś ten zakaz, bo zacytowałeś część zawartości
    strony ;) Zresztą ja też...

    --
    Azja