  • 11. Data: 2017-03-24 09:46:36
    Temat: Re: Otwieranie drzwi czyjegoś samochodu
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PlaMa <b...@w...pl> wrote:

    > Zastanawia mnie czy autor tego nagrania może sobie od tak otworzyć drzwi
    > i bagażnik czyjegoś samochodu?

    Nie może.

    Nie wiem po co w ogóle ta kobieta z nim dyskutuje. Powinna sama nagrywać,
    a w międzyczasie zadzwonić na policję i poczekać, aż usuną tego palanta.
    Nie wchodzic w jałowe dyskusje, bo to nie jest partner do dyskusji.

    Kiedyś trafi na kogoś krewkiego, kto połamie mu i ten telefonik, którym
    nagrywa, i zęby.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 12. Data: 2017-03-24 09:47:31
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Po za tym spokojnie może zastosować samopomoc, czyli ów rower mu
    > wyrzucić - byle przemocy wobec osoby nie stosowała.

    Co w sytuacji, gdy on złapie ten rower i nie pozwoli jej na to?

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 13. Data: 2017-03-24 15:45:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-03-17 o 09:47, Adam Wysocki pisze:

    > Co w sytuacji, gdy on złapie ten rower i nie pozwoli jej na to?

    No więc tu jest problem. Co do zasady nie może stosować przemocy wobec
    osoby. Kategorycznie uważam, ze zachowanie tego palanta zasługuje na
    potępienie, tym nie mniej lepiej zostawić spacyfikowanie takiego
    aktywisty zn bożej łaski Policji, czy Straży Miejskiej.

    Mozna oczywiście zacząć kombinować z jakimiś sposobami z pogranicza
    prawa. Teoretycznie wyjść z założenia, że pozbawia ją wolności itd., ale
    to zawsze będzie przeginanie i może doprowadzić do sytuacji, ze
    wygeneruje się problem. Nie ma jasnego przepisu pozwalającego takich
    idiotów karać, a publikacje w necie cwaniaków powodują, że niestety
    podobnych przypadków przybywa. Dyskutowałem jakiś czas temu w gronie
    osób zawodowo trudniących się prawem, ale nie wymyśliliśmy niestety nic
    innego, niż ukaranie mandatem.