    From: Malkontent <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Otwarcie rachunku, wzięcie pożyczki...
    Date: Wed, 26 Nov 2014 20:46:51 +0100

    Czy mając jedynie imię, nazwisko i adres można otworzyć rachunek w
    banku, wziąć pożyczkę z gatunku "dla osób bez zdolności kredytowej"?
    Otóż podpisałem umowę na wynajem pokoju z osobą która nie miała prawa
    tego pokoju mi wynajmować. Na umowie jest tylko moje imię, nazwisko i
    adres. Straciłem trochę kasy z tytułu wynajmu, ale mam dylemat czy
    gość który mnie oszukał nie będzie mógł na moje dane otworzyć jakiegoś
    konta np. na allegro, czy gdziekolwiek indziej i nie zacznie oszukiwać
    pod moim nazwiskiem.
    Przy okazji okazało się, że człowiek jest poszukiwany za oszustwa i
    podrabianie dokumentów przez policję. Czy zgłosić oszustwo na policję?
    Zostało to już zrobione przez zarządcę wzmiankowanej nieruchomości.
    Wiem, że szanse na odzyskanie pieniędzy są zerowe, ale chciałbym mieć
    spokojny sen.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/