  • 31. Data: 2004-10-05 20:27:15
    Temat: Re: Oszustwo - policja odsyła z kwitkiem
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 2. października 2004 10:15 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Mithos:

    > Czemu ? Na kilkadziesiat kupionych przedmiotow nie zostalem ani razu
    > oszuakny. A oszukac Cie moga wszedzie.

    Zależy co kupujesz. No i możesz nawet nie wiedzieć, że zostałeś oszukany lub
    stałeś się klientem przestępcy.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 32. Data: 2004-10-05 20:29:26
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 2. października 2004 13:49 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane sentinel:

    > na złodzieja trafić można wszędzie.

    No owszem, ale na Allegor jest ich wyjątkowe zagęszczenie, jak to na placu
    targowym będącym ogólnopolskim połączeniem ,,stadionów i innych bazarów''

  • 33. Data: 2004-10-05 20:31:00
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 2. października 2004 22:00 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > A dostałeś kiedyś w ten swój głupi łeb pozwem o zniesławienie/pomówienie?

    Jak na razie nikogo nie zniesławiłem, za to Ty popełniłeś groźbę karalną
    oraz obrazę ustną mojej osoby.

  • 34. Data: 2004-10-06 07:00:26
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 05 Oct 2004 22:26:21 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    > W odpowiedzi na pismo z dnia sob 2. października 2004 09:40 opublikowane
    > na
    > pl.soc.prawo podpisane kam:

    > Tak, dość dziwne miejsce przestępstwa. A jakby kolega się łączył na
    > aukcję 3
    > razy, z trzech miejsc na świecie? Dla mnie miejscem przestępstwa jest
    > aukcja Allegro.

    Aukcja allegro tzn gdzie? W rejonie której prokuratury? W okręgu którego
    sądu?

    --
    Falkenstein

  • 35. Data: 2004-10-07 05:10:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 6. października 2004 09:00 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Rodrig Falkenstein:

    > Aukcja allegro tzn gdzie? W rejonie której prokuratury? W okręgu którego
    > sądu?

    Na terenie Polski. Albo jak ktoś sugerował, w miejscu zamieszkania
    pokrzywdzonego, a nie w miejscu pracy, skoro tam tylko korzystał w przerwie
    z dostępu do Sieci. Za chwile kolejny kretyn wyśle tam np. grupę śledczą do
    zabezpieczenia dodowód :D

  • 36. Data: 2004-10-11 23:28:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Oct 2004, Tristan Alder wrote:

    >+ pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:
    [...]
    >+ > A dostałeś kiedyś w ten swój głupi łeb pozwem
    [...]
    >+ oraz obrazę ustną mojej osoby.

    Sprzeciw.
    Wysoki Sądzie, nazywanie jakiegokolwiek oświadczenia werbalnego,
    w szczególności pisemnego - "ustnym" jest sporym nieporozumieniem !
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 37. Data: 2004-10-12 04:00:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > Jak na razie nikogo nie zniesławiłem, za to Ty popełniłeś groźbę karalną
    > oraz obrazę ustną mojej osoby.

    Primo: sam tam czasem już zbędne drobiazgi sprzedaję. Jeszcze nigdy nie
    były kradzione.

    Secundo: ustną w formie elektronicznego pisma? ROTFL

    Tertio: o obrazę powagi sądu to cię by oskarżył sędzia, jakbyś się
    poskarżył na 'grożbę karalną' w postaci 'groźby' uderzenia... kartką
    papieru (no, chyba że w twojej okolicy jeszcze używa się kamiennych
    tabliczek - ale nie jest to normą w Polsce).

    Quatro: uśmiechnij się, jesteś w ukrytej kamerze...

    PS: a za nazywanie allegrowiczów 'targowiskiem złodziei' grozi ci pozew
    prywatny ze strony tych, którzy tam działają komercyjnie (acz uczciwie)
    oraz Allegro jako takiego - naruszasz Art. 212 KK, a ponieważ listę
    dyskusyjną chyba można uznać za środek masowego komunikowania, narażasz
    się na odsiadkę do 2 lat. Hepi?

  • 38. Data: 2004-10-12 18:55:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Oct 2004, Andrzej Lawa wrote:

    > + Tristan Alder wrote:
    [...]
> [...]
    > + na 'grożbę karalną' w postaci 'groźby' uderzenia... kartką papieru

    ROTFL :)

    Chyba żeby była "wersja hard":

    - czym oskarżony oderzył poszkodowanego ?
    - gazetą, Wysoki Sądzie
    - i od uderzenia gazetą doznał pęknięcia czaszki ??
    - no...zapakowali mi do tej gazety metrową rurkę do gazu...

  • 39. Data: 2004-10-13 23:58:37
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 12. października 2004 06:00 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > Primo: sam tam czasem już zbędne drobiazgi sprzedaję. Jeszcze nigdy nie
    > były kradzione.

    Po drugie primo: Logika Ci siada. To, że Allegro jest targowiskiem złodziei,
    nie znaczy li tylko złodziei. Jest to punkt zborny przestępców, pośród
    którymi przemykają ludzie uczciwi.

    > PS: a za nazywanie allegrowiczów 'targowiskiem złodziei' grozi ci pozew
    > prywatny ze strony tych, którzy tam działają komercyjnie (acz uczciwie)

    Ło, to wolno? Bo mam dzikie wrażenie, że oni właśnie popełniają
    przestępstwo.

    > oraz Allegro jako takiego - naruszasz Art. 212 KK, a ponieważ listę
    > dyskusyjną chyba można uznać za środek masowego komunikowania, narażasz
    > się na odsiadkę do 2 lat. Hepi?

    Jawohl. Czekam na pozew. Ciekawe jak Allegro udowodni, że tam nie ma
    złodziei. Bo ja udowodnię, że są -- choćby tym, że mojego kolegę okradli.

  • 40. Data: 2004-10-16 15:16:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Oct 2004, Tristan Alder wrote:

> [...]
    >+
    >+ Ło, to wolno? Bo mam dzikie wrażenie, że oni właśnie popełniają

    A jaki artykuł KK łamią ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (zaciekawiony z lekka)