  • 1. Data: 2004-10-01 15:22:57
    Temat: Raczej ciekawosc niz problem - KRRiTv
    Od: Pawel Nowacki <p...@f...pl>

    Było swego czasu glosno (dlugi watek) nt. listonoszy z PP szukajacych
    radioodbiornikow i telwwizorow po domu... ale albo ustawa jest
    dziurawa, albo o czyms nie wiem:

    wezmy przyklad, mam nokie 6610 z radiem - jak to jest prawnie
    rozwiazane? (czy podobnie sa rozwiazane karty tv w PC ?)

    pozdrawiam,
    p.

  • 2. Data: 2004-10-01 16:10:54
    Temat: Re: Raczej ciekawosc niz problem - KRRiTv
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 01 Oct 2004 17:22:57 +0200, Pawel Nowacki naskrobał(a):

> [...]
    >
    > wezmy przyklad, mam nokie 6610 z radiem - jak to jest prawnie
    > rozwiazane? (czy podobnie sa rozwiazane karty tv w PC ?)

    wez na przykład archiwum grupy i się dowiesz.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-10-01 19:15:36
    Od: Pawel Nowacki <p...@f...pl>

    > wez na przykład archiwum grupy i się dowiesz.

    dziekuje i przepraszam
    pawel nowacki