  • 1. Data: 2004-10-01 13:19:24
    Temat: prawo budowlane?
    Od: "karol69" <k...@o...pl>

    Witam serdecznie

    Mam następujące pytanie: Jakie przepisy regulują działania wspólnot
    mieszkańców i gdzie znaleźć ich wersje elektroniczne?

    Dziękuję za odpowiedzi
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-04 18:38:15
    Temat: Re: prawo budowlane?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Oct 2004, karol69 wrote:

    >+ Witam serdecznie
    >+
    >+ Mam następujące pytanie: Jakie przepisy regulują działania wspólnot
    >+ mieszkańców

    ...mieszkaniowych.
    Chyba że o inny twór ci chodzi.
    Ustawa o własności lokali
    OBWIESZCZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW
    z dnia 8 sierpnia 2000 r.
    w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o własności lokali.
    (Dz. U. Nr 80, poz. 903)

    Tekst "oryginalny" - isip.sejm.gov.pl (ale PDF, wrrr...)
    Googlem poszukaj, znajdziesz .HTML !

    >+ i gdzie znaleźć ich wersje elektroniczne?

    Zapodać nazwę ustawy:
    http://www.ag.bocznica.org/
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd