  • 41. Data: 2004-10-16 20:01:05
    Temat: Re: Oszustwo - policja odsyła z kwitkiem
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 16. października 2004 17:16 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Gotfryd Smolik news:

    > [...]
    >
    > A jaki artykuł KK łamią ?

    skarbowe słonko, popełniają przestępstwo skarbowe :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 42. Data: 2004-10-16 22:57:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > Po drugie primo: Logika Ci siada. To, że Allegro jest targowiskiem złodziei,
    > nie znaczy li tylko złodziei. Jest to punkt zborny przestępców, pośród
    > którymi przemykają ludzie uczciwi.

    Jasne. Teraz wykręcasz kota ogonem... Mógłbyś przynajmniej odpowiadać za
    swoje słowa?

    > Ło, to wolno? Bo mam dzikie wrażenie, że oni właśnie popełniają
    > przestępstwo.

    A jakie, serdeńko, jakie? Konkretny paragraf poproszę...

    > Jawohl. Czekam na pozew. Ciekawe jak Allegro udowodni, że tam nie ma
    > złodziei. Bo ja udowodnię, że są -- choćby tym, że mojego kolegę okradli.

    Równie dobrze mógłbyś twierdzić, że policja to "gromada oszustów,
    złodziei i bandytów", zażądać udowodnenia niewinności tej instytucji
    oraz 'udowodnić' własną tezę wytykając kilku policjantów-przestępców
    (notabene ujętych przez 'kolegów z bandy').

  • 43. Data: 2004-10-16 22:57:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > skarbowe słonko, popełniają przestępstwo skarbowe :)

    A jakie? Jaki przepis kodeksu skarbowego zabrania handlu przez internet?

  • 44. Data: 2004-10-18 06:41:28
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 17. października 2004 00:57 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > A jakie? Jaki przepis kodeksu skarbowego zabrania handlu przez internet?

    A ilu z nich czyni to wystawiając dowody księgowe oraz ewidencjonując
    sprzedaż?

  • 45. Data: 2004-10-18 07:13:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > A ilu z nich czyni to wystawiając dowody księgowe oraz ewidencjonując
    > sprzedaż?

    Nie wiem. Ty wiesz? Masz może jakieś dane z inwigilacji UOP? Czy może z
    kryształowej kuli? Czy może - jak zwykle - hurtowo oczerniasz wszystkich
    'jak leci'?

  • 46. Data: 2004-10-18 09:29:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Oct 2004, Tristan Alder wrote:

> [...]
    >+ > A jaki artykuł KK łamią ?
    >+
    >+ skarbowe słonko, popełniają przestępstwo skarbowe :)

    JAKIE ? Artykuł KKS w takim razie poproszę.
    Przyznam że jak na osobnika który już prowadził DG zaskoczyłeś
    mnie niezmiernie.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 47. Data: 2004-10-18 09:32:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Oct 2004, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ A ilu z nich czyni to wystawiając dowody księgowe oraz ewidencjonując
    >+ sprzedaż?

    Całkiem sporo deklaruje wystawianie faktur. Musieliby na
    głowę upaść nie wpisując ich do ES VAT.
    Poza tym bynajmniej nie była mowa o tym ile sprzedawców (*w ogóle*,
    od targowiska do hurtowni) kantuje na podatku tylko o przestępstwie
    skarbowym *z tytułu sprzedazy na allegro*.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 48. Data: 2004-10-18 20:45:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 18. października 2004 09:13 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > Nie wiem. Ty wiesz? Masz może jakieś dane z inwigilacji UOP? Czy może z
    > kryształowej kuli? Czy może - jak zwykle - hurtowo oczerniasz wszystkich
    > 'jak leci'?

    wszystkich? Nie! Ale nie ulega wątpliwości, że na Allegro jest zatrzęsienie
    przestępców.

  • 49. Data: 2004-10-18 21:29:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > wszystkich? Nie! Ale nie ulega wątpliwości, że na Allegro jest zatrzęsienie
    > przestępców.

    Podobnie, jak na całym świecie, drogi mieszkańcu swiata złodziei,
    bandytów i morderców.

  • 50. Data: 2004-10-19 07:54:02
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 18. października 2004 23:29 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > Podobnie, jak na całym świecie, drogi mieszkańcu swiata złodziei,
    > bandytów i morderców.

    Owszem, ale są miejsca, gdzie można dostać po ryju łatwiej i są miejsca
    gdzie trudniej. Akurat Allegro jest takim ogólnopolskim bazarem, a tam jest
    najwięcej przestępców.