    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustwo na kulsonariacie
    Date: Fri, 5 May 2023 20:15:19 +0200
    <u30jgh$lnm$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <137utqbnabqpg.qstxfj8589m0$.dlg@40tude.net>
    <u30m43$lnm$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <kqw8p9bo1zl5$.13mmb94xsspbt.dlg@40tude.net>
    <u30qvu$lnn$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <u310es$vko$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u31vfc$lnn$13$Shrek@news.chmurka.net>
    <u32c7l$ul4$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u33di0$lnm$23$Shrek@news.chmurka.net>
    <1d0nszg1r0qpz$.14457mbajkl15$.dlg@40tude.net>
    <u33ee7$lnm$25$Shrek@news.chmurka.net>

    On Fri, 5 May 2023 19:30:29 +0200, Shrek wrote:

    > Zobacztmy. Zależy od tego kto kasę zajumał i komu.

    No jakby tak prokurator zajumał ... :-)

    > Zerokratura jeśli chodzi o działanie na korzyść kulsonów jest nadzwyczaj
    > robotna.

    No ale na korzysc kulsonow to co tu bedzie?
    Pieniadze odzyskac?

    Czy kulsonska masa sie nie liczy, tylko te pojedyncze sztuki?

    > Wiesz ile to na przykład zachodu ustawić wszystkie sprawy tak
    > żeby przypadkiem biegłym był akurat jarek b. z łodzi?

    Chyba tyle co nic.
    Nie wiem kto musi zadecydowac, ale Łodz w srodku kraju,
    to w miare wygodnie przenoscic tam sprawy.
    Bieglego tez sie chyba wybiera dowolnie, to wystarczy paru
    dyspozycyjnych prokuratorow ..

    > Albo żebvy zrobić z terrorysty poszkodowanego?

    Tez tyle co nic?
    Wystarczy przeciez przyjąc powiadomienie i rozpocząc sledztwo :-)

    > Wezwą i zobaczą - jak się okaże że zapierdoliła jakaś szycha to się nie
    > znajdzie podstaw. A jak zapierdolili szyszce to na chuju staną żeby
    > dorwać winnego:P

    No to jak myslisz - co miało miejsce?

    Jest jeszcze wersja trzecia - szyszka zapierdoliła, ale trzeba bedzie
    znaleźć winnego. I sie znajdzie.
    Ale my sie juz raczej o tym nie dowiemy.

    No chyba, ze znow te pismaki ujawnią ... ale skad mamy wiedziec, kto
    kłamie?

    J.