  • 91. Data: 2023-05-04 17:36:46
    Temat: Re: Oszustwo na kulsonariacie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.05.2023 o 17:10, J.F pisze:
    > A mnie tam fascynuje jakie przestępstwo wpisac w podstawę śledztwa,
    > zasugerujesz cos? ?
    Ale nie wie my, co się wydarzyło.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 92. Data: 2023-05-04 17:38:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale nie wie my, co się wydarzyło.

    Wiemy- kasa miała być a nie ma:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2023-05-04 18:19:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 May 2023 17:38:39 +0200, Shrek wrote:

    > Wiemy- kasa miała być a nie ma:P

    No, gdyby tylko tyle było wiadomo ... to mozna wpisac cokolwiek w
    miarę pasującego, a potem sie zmieni :-)

    Zakladam jednak, że cos tam więcej zgłaszający podał.
    I zakładam, ze nie zgłoszono kradzieży gotówki, bo jej Kasa nie miała.

    Wiec co by tu wpisac ... zwykłe oszustwo raczej nie, bo za łatwo się
    wywinąc :-P

    J.

  • 94. Data: 2023-05-04 18:23:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2023 o 18:19, J.F pisze:

    > No, gdyby tylko tyle było wiadomo ... to mozna wpisac cokolwiek w
    > miarę pasującego, a potem sie zmieni :-)

    No właśnie;)

    > Wiec co by tu wpisac ... zwykłe oszustwo raczej nie, bo za łatwo się
    > wywinąc :-P

    Może się dowiemy. Ja jednak jestem ciekawy jakby się skończyło gdyby to
    byli nauczyciele;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2023-05-04 19:42:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 May 2023 18:23:12 +0200, Shrek wrote:

    > No właśnie;)

    > Może się dowiemy. Ja jednak jestem ciekawy jakby się skończyło gdyby to
    > byli nauczyciele;)

    A jednak
    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/warszawa/zyrar
    dow-policjanci-okradzeni-pieniadze-zniknely-z-kasy-o
    szczednosciowej/fkd5w6p

    "-- Zawiadomienie było lakoniczne. Nie zawierało załączników, nie
    opisywano w nim mechanizmu, jakim mogli posłużyć się sprawcy. To
    będzie przedmiotem wyjaśnień -- powiedziała w rozmowie z "Gazetą
    Wyborczą" rzeczniczka Prokuratury "

    No i nie wiemy - ta niedobra prokuratura strasznie chce dopiec
    policjantom i bedzie śledziła zamiast od razu umorzyc, czy
    nauczycielom tez by pomogła w razie potrzeby :-)

    Ale co tu za przestępstwo wpisac ... skoro takie lakoniczne, to chyba
    mozna "kradzież", najwyzej sie umorzy z braku znamion ... kradzieży
    :-)

    J.

  • 96. Data: 2023-05-04 19:46:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2023 o 19:42, J.F pisze:

> [...]
    > opisywano w nim mechanizmu, jakim mogli posłużyć się sprawcy. To
    > będzie przedmiotem wyjaśnień -- powiedziała w rozmowie z "Gazetą

    Uuuu, złe pismaki....

    > Ale co tu za przestępstwo wpisac ... skoro takie lakoniczne,

    No teoretycznie odmówić postępowania ze względu na brak czynu
    zabronionego:P No ale rozumiesz - to wyjątkowa sytuacja;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2023-05-04 19:58:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 May 2023 19:46:20 +0200, Shrek wrote:
    dow-policjanci-okradzeni-pieniadze-zniknely-z-kasy-o
    szczednosciowej/fkd5w6p

    > Uuuu, złe pismaki....

    Zła prokuratura ... no chyba, ze złe pismaki, bo molestowały
    rzeczniczkę.

    > No teoretycznie odmówić postępowania ze względu na brak czynu
    > zabronionego:P No ale rozumiesz - to wyjątkowa sytuacja;)

    Jak sam pisałes - pieniądze znikły.

    J.

  • 98. Data: 2023-05-04 20:01:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2023 o 19:58, J.F pisze:

    > Zła prokuratura ... no chyba, ze złe pismaki, bo molestowały
    > rzeczniczkę.

    Złe pisamki. Robert próbował nam wmówić, że okoliczności nie były
    wyjątkowe, tylko obywatele z gównianymi wnioskami przychodzą, a ten był
    akurat dobry tylko pismaki nie napisały. A tu piszą że chujowy. No to na
    drzewo i niech sobie kulsony prywatnie dochodzą od kolegów:P

    > Jak sam pisałes - pieniądze znikły.

    To prywatnie dochodzić a nie władzy dupę zawracać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 99. Data: 2023-05-04 20:22:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 May 2023 20:01:38 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > akurat dobry tylko pismaki nie napisały. A tu piszą że chujowy. No to na
    > drzewo i niech sobie kulsony prywatnie dochodzą od kolegów:P

    No chyba ze tak.
    Wszystko przez te złe pismaki, kolejna sprawa się rypła :-)

    > To prywatnie dochodzić a nie władzy dupę zawracać:P

    Tak jest, w koncu panstwo przeszkoliło w użyciu pały, to czego im
    jeszcze trzeba :-)

    J.

  • 100. Data: 2023-05-04 20:31:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2023 o 20:22, J.F pisze:

    > No chyba ze tak.
    > Wszystko przez te złe pismaki, kolejna sprawa się rypła :-)

    Złe pismaki! Sęsascj szukajo!

    > Tak jest, w koncu panstwo przeszkoliło w użyciu pały, to czego im
    > jeszcze trzeba :-)

    Żeby pisamki nie wniuchały:P Albo po prostu jak nie julka to się bojo:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!