  • 1. Data: 2003-05-02 14:04:34
    Temat: dziwna rzecz
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.nospam.pl>

    Witam dostalem oto takiego maila z czymś takim jak poniżej. Wiem że nie ma
    to żadnych konsekwencji czy coś wyślę czy nie ale dziwi mnie takie coś. Jak
    dostać się do gościa i zrobić mu coś zeby odechciało mu się takich głupich
    żartów. Maila znalazl na jakiejś stronie www.

    "Szanowni Państwo,

    Zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną - dz.u. 2002,
    chciałbym zaproponować Państwu usługi mojej firmy.
    Jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymamy odmownej odpowiedzi,
    potraktujemy to jako zgodę na powyższe.

    z poważaniem...."

  • 2. Data: 2003-05-02 14:24:49
    Temat: Re: dziwna rzecz
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    Jak
    > dostać się do gościa i zrobić mu coś zeby odechciało mu się takich głupich
    > żartów. Maila znalazl na jakiejś stronie www.

    po co ty masz sie tym martwic? zglos policji popelnienie wykroczenia z
    ustawy, na ktora ten madrala sie powoluje i tyle. jest to wykroczenie
    scigane na wniosek pokrzywdzonego.

    pozdr
    ssj5

  • 3. Data: 2003-05-02 14:38:10
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Piotrek p...@p...onet.pl.nospam.pl news:b8ttus$k16$1@news.onet.pl:

> [...]

    > chciałbym zaproponować Państwu usługi mojej firmy.
    > Jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymamy odmownej odpowiedzi,

    Codziennie otrzymuję około 30 niechcianych listów. :)
    Oczywiście próby wypisania się -- nie są skuteczne. :)
    Blokowanie adresów nadawców -- także, gdyż adresy te
    są generowane automatycznie. :)

    E. :)

  • 4. Data: 2003-05-02 18:08:51
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
    wiadomości news:b8tvt6$bj3$1@flis.man.torun.pl...

    > Oczywiście próby wypisania się -- nie są skuteczne. :)

    Próby wypisania się są tylko potwierdzeniem aktualności adresu. :-)

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 5. Data: 2003-05-02 18:22:44
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Pearl p...@p...onet.pl

    > Próby wypisania się są tylko potwierdzeniem aktualności adresu. :-)

    Też tak pomyślałem, lecz uznałem, że warto spróbować. :)
    Zapewne w ten sposób można też podać ,,życzliwie" czyjś adres. :)

    E. :)

  • 6. Data: 2003-05-02 19:11:01
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    2 maj 2003 (piątek).Patrzę,a tu o godz. 16:38 *Eneuel Leszek*
    <b8tvt6$bj3$1@flis.man.torun.pl> napisał(a):

    > Codziennie otrzymuję około 30 niechcianych listów. :)
    > Oczywiście próby wypisania się -- nie są skuteczne. :)
    > Blokowanie adresów nadawców -- także, gdyż adresy te
    > są generowane automatycznie. :)

    Są sposoby na to żeby niechcianej poczty nie otrzymywać.
    Od tego są filtry i specjalne skrypty.

    --
    Pozdrowienia,
    Kaja

  • 7. Data: 2003-05-02 19:21:28
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > to żadnych konsekwencji czy coś wyślę czy nie
    > ale dziwi mnie takie coś. Jak
    > dostać się do gościa i zrobić mu coś zeby

    http://www.pcworld.pl/news/news.asp?m=7&id=55045

    E. :)

  • 8. Data: 2003-05-02 21:14:40
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Kaja k...@B...poczta.onet.pl

    > Są sposoby na to żeby niechcianej poczty nie otrzymywać.
    > Od tego są filtry i specjalne skrypty.

    Odkrywcze. ;)

    http://www.internetstandard.com.pl/news/news.asp?m=2
    9&id=55059

    E. :)

  • 9. Data: 2003-05-03 08:30:03
    Od: "Russar" <j...@a...email.pl>

    Ja tez ostatnio dosc czesto spotykam sie ze spamem jednak nie wiem co
    powinienem robic w tej sytuacji...
    Co mi to da,ze zglosze dany fakt na policje ?
    Z otrzymywania samego spamu (no... jest tego troche duzo....) jeszcze nikomu
    krzywda sie nie stala i chyba bedzie to potraktowane jako "czyn o niskiej
    szkodliwosci spolecznej" i prokuratura to oleje.
    A tak w ogole - co grozi za spam ?
    (bede wdzieczny za tresc lub numer ustawy ktora o tym pisze)

    Nastepnie jak nalezy udowodnic ze otrzymuje spam ? (nieznam sie za dobrze na
    procedurach prawnych)
    Czy prokuratura zacznie dzialac jak dojdzie takich wnioskow wiecej od innych
    osob czy wystarczy ze przyniose im e-mail spamera / dysk twardy / wydruk ??
    A jak jest pozniej moja rola jak doniose o przestepstwie dotyczacym spamu ?
    Udowodnie i tyle ?

    Russar