  • Data: 2002-05-11 10:52:44
    Temat: Oszukany podczas zakupow, czy mam jakies szanse?
    Od: "Pelipe" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupilem dysk twardy za posrednictwem allegro (www.allegro.pl) czyli systemu
    aukcji internetowych
    Mial to byc dysk 40 GB nowy, a dostalem kupe zlomu
    za przesylke zaplacilem przy odbiorze 340 zl
    nauczony doswiadczeniem otworzylem przesylke na poczcie, jak zobaczylem co
    jest w srodku poprosilem Pania z okienka o potwierdzenie na pismie tego co
    bylo w paczce, Pani jednak odmowila.
    Dzwonilem do tego czlowieka, on jednak zazeka sie ze wyslal dysk i widocznie
    na poczcie ktos go podmienil.
    Mam jego adres, nazwisko i telefon
    Czy jest jakas szansa zeby odzyskac moje pieniadze? Mam isc na policje
    prosze o pomoc bo na prawde jestem zalamany, to byla dla mnie kupa forsy
    z gory bardzo dziekuje
    Filip K.