  • Data: 2002-05-11 18:39:44
    Temat: Re: Oszukany podczas zakupow, czy mam jakies szanse?
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pelipe wrote:
    >
    > ďťż
    > razu pójść na policje a na przyszłość rozmawiać tylko z
    >
    > Bylem u kierowniczki tez odmowila poswiadczenia :(
    > A allegro ubezpiecza tranzakcje tylko jak jest placona z gory
    > przelewem, a ta byla za pobraniem :(
    > Filip

    Skoro klient twierdzi ze wyslal dobry dysk, zgodny z zamowieniem, a ty
    sprawdziles, ze dostales inna przesylke, to niech sam zglosi to na
    policji. Wtedy odpowiedzialnosc z tytulu odszkodowania za szkody
    przejdzie na poczte lub pozostanie u klienta.
    Allegro ma jego dane i to klient ma skladac reklamacje, ze przesylka
    zostala "rzekomo podmieniona".

    Jacek

    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.