  • 1. Data: 2002-05-11 10:52:44
    Temat: Oszukany podczas zakupow, czy mam jakies szanse?
    Od: "Pelipe" <p...@c...pl>

    Kupilem dysk twardy za posrednictwem allegro (www.allegro.pl) czyli systemu
    aukcji internetowych
    Mial to byc dysk 40 GB nowy, a dostalem kupe zlomu
    za przesylke zaplacilem przy odbiorze 340 zl
    nauczony doswiadczeniem otworzylem przesylke na poczcie, jak zobaczylem co
    jest w srodku poprosilem Pania z okienka o potwierdzenie na pismie tego co
    bylo w paczce, Pani jednak odmowila.
    Dzwonilem do tego czlowieka, on jednak zazeka sie ze wyslal dysk i widocznie
    na poczcie ktos go podmienil.
    Mam jego adres, nazwisko i telefon
    Czy jest jakas szansa zeby odzyskac moje pieniadze? Mam isc na policje
    prosze o pomoc bo na prawde jestem zalamany, to byla dla mnie kupa forsy
    z gory bardzo dziekuje
    Filip K.

  • 2. Data: 2002-05-11 13:07:50
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

> [...]
    >bylo w paczce, Pani jednak odmowila.
    >Dzwonilem do tego czlowieka, on jednak zazeka sie ze wyslal dysk i widocznie
    To akurat nie twój problem. Możesz nadal żądać dostarczenia dysku
    zgodnie z umową.
    >Mam jego adres, nazwisko i telefon
    >Czy jest jakas szansa zeby odzyskac moje pieniadze?
    Jest zdaje się takie prawo dające możliwość zwrotu towaru sprzedanego
    w taki sposób w określonym czasie (bodajże 2 tygodnie) tyle, że jak
    ten dysk odeślesz to on odbije pałeczkę. Stwierdzi, że go oszukujesz.

  • 3. Data: 2002-05-11 14:10:22
    Od: "Pelipe" <p...@c...pl>

    >Jest zdaje się takie prawo dające możliwość zwrotu towaru sprzedanego w taki sposób
    w określonym czasie >(bodajże 2 tygodnie) tyle, że jak ten dysk odeślesz to
    on odbije pałeczkę. Stwierdzi, że go oszukujesz.

    Wlasnie w tym problem
    paczke odeslalem moze jakims cudem odbierze
    watpie zeby to byla wina poczty, to pewnie jakis naciagacz
    ale co mam zrobic isc na policje? Co radzicie?
    Filip K.

  • 4. Data: 2002-05-11 17:03:14
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    Wlasnie w tym problem
    paczke odeslalem moze jakims cudem odbierze
    watpie zeby to byla wina poczty, to pewnie jakis naciagacz
    ale co mam zrobic isc na policje? Co radzicie?

    Z tego co wiem Allegro ubezpiecza tranzakcje...
    A tak swoją drogą od razu pójść na policje a na przyszłość rozmawiać tylko z
    naczelnikiem urzędu pocztowego..

  • 5. Data: 2002-05-11 18:35:35
    Od: "Pelipe" <p...@c...pl>

    >Z tego co wiem Allegro ubezpiecza tranzakcje...A tak swoją drogą od razu pójść na
    policje a na przyszłość rozmawiać tylko z >naczelnikiem urzędu pocztowego..

    Bylem u kierowniczki tez odmowila poswiadczenia :(
    A allegro ubezpiecza tranzakcje tylko jak jest placona z gory przelewem, a ta byla za
    pobraniem :(
    Filip

  • 6. Data: 2002-05-11 18:39:44
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Bylem u kierowniczki tez odmowila poswiadczenia :(
    > A allegro ubezpiecza tranzakcje tylko jak jest placona z gory

    Skoro klient twierdzi ze wyslal dobry dysk, zgodny z zamowieniem, a ty
    sprawdziles, ze dostales inna przesylke, to niech sam zglosi to na
    policji. Wtedy odpowiedzialnosc z tytulu odszkodowania za szkody
    przejdzie na poczte lub pozostanie u klienta.
    Allegro ma jego dane i to klient ma skladac reklamacje, ze przesylka
    zostala "rzekomo podmieniona".

    Jacek

    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.

  • 7. Data: 2002-05-11 19:39:42
    Od: "Piotr Firlej" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Pelipe" <p...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest jakas szansa zeby odzyskac moje pieniadze? Mam isc na policje
    > prosze o pomoc bo na prawde jestem zalamany, to byla dla mnie kupa forsy

    a...@a...pl <- tam napisz, wszystkiego sie dowiesz, nawet za darmo
    postaraja Ci sie to zalatwic.

    P.