  • 21. Data: 2022-08-22 20:47:14
    Temat: Re: Oszukali mnie czy nie?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Aug 2022 13:54:39 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Oszukali mnie?

    A czujesz się oszukany?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 22. Data: 2022-08-23 00:20:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.08.2022 o 13:49, J.F pisze:
    > A czemu?
    > Mieli pod nadzorem rzeki/srodowisko, to moze powinni sie wczesniej
    > interesowac, co sie dzieje.

    Wcześniej, to znaczy kiedy?

    > Co inspektor z Warszawy zawinił w sprawie zatrucia w Oławie, to nie
    > wiadomo ... ale jesli swojego pociotka posadzil na kierowniczym
    > stołku, to moze sie nalezala dymisja

    Może. Tylko trzeba by było wiedzieć co ś na ten temat.

    > Podobnie zobacz - paru szeregowych policjantow bije podejrzanego,
    > a zwalnia sie komendanta komisariatu i wojewodzkiego:-P

    Nie sądzisz, że nie powinni tam sami zostać?

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2022-08-23 15:15:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Aug 2022 00:20:38 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Wcześniej, to znaczy kiedy?

    a) zaraz jak dostali sygnal,
    b) jeszcze wczesniej - Niemcy jak widac maja system monitorowania
    Odry, a my nie ...

    > Może. Tylko trzeba by było wiedzieć coś na ten temat.

    Na razie to ci niedobrzy dziennikarze rozpetali burze,
    a urzedasy nie mialy sie jak bronic - to widac zawinili :-)

    > Nie sądzisz, że nie powinni tam sami zostać?

    Kto i gdzie sam zostal?

    Bo oczywiscie sądzę, ze komendant jakos słabo nadzorował pracę
    podwładnych.
    I nie tylko on - tam duzo policjantow pracuje ...

    Choc oczywiscie moge sie mylic - moze tym kilku kulsonom pierwszy raz
    odwalilo, i to akurat jak komendanta nie bylo ...

    J.

  • 24. Data: 2022-08-23 19:59:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak Tusk głosy przez całą kampanię wyborczą że będzie obniżał podatki a
    po wyborach je podniósł to kłamał czy nie? ;)

  • 25. Data: 2022-08-23 20:45:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.08.2022 o 15:15, J.F pisze:

    > a) zaraz jak dostali sygnal,
    > b) jeszcze wczesniej - Niemcy jak widac maja system monitorowania
    > Odry, a my nie ...

    Albo mamy, tylko nie wykrył skażenia. Niemcy "wykryli" rtęć, a my nie.

    > Na razie to ci niedobry dziennikarze rozpetali burze,
    > a urzedasy nie mialy sie jak bronic - to widac zawinili :-)

    Czy mieli potrzebę obrony?

    > Kto i gdzie sam zostal?

    Policjanci.

> [...]
    > Choc oczywiscie moge sie mylic - moze tym kilku kulsonom pierwszy raz
    > odwalilo, i to akurat jak komendanta nie bylo ...

    Tam powinien być ktoś ogarnięty.

    --
    Robert Tomasik

  • 26. Data: 2022-08-24 10:11:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Aug 2022 20:45:27 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Albo mamy, tylko nie wykrył skażenia. Niemcy "wykryli" rtęć, a my nie.

    Jakbysmy mieli, to by nie bylo powodow do dymisjonowania :-)

    > Czy mieli potrzebę obrony?

    Chyba tak, skoro ich zwolnili w niesławie :-)

    > Policjanci.

    Ale gdzie - w toalecie?
    Komendant wiadomo - caly czas na posterunku siedziec nie bedzie.
    Moze to to bylo za jego godzin urzedowania, a moze nie.
    O dyzurnego obecnie jakos coraz trudniej - ale generalnie jest.

    Oprocz tego bylo tam pewnie troche policjantow, i jakos zaden nie
    zareagowal - symptomatyczne ...

    > Tam powinien być ktoś ogarnięty.

    Jak na moj gust, to wszyscy powinni byc ogarnieci, bez wyjątkow.

    J.

  • 27. Data: 2022-08-24 10:13:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Aug 2022 19:59:25 +0200, _Master_ wrote:
    > Jak Tusk głosy przez całą kampanię wyborczą że będzie obniżał podatki a
    > po wyborach je podniósł to kłamał czy nie? ;)

    Akurat przed wyborami byla hossa, a po wyborach przyszedl kryzys,
    i trzeba bylo obietnice zrewidowac..

    No ale jakos slabo przepraszal, a moze ja tylko TV malo oglądam.

    J.

  • 28. Data: 2022-08-24 11:15:46
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 24-08-2022 o 10:13, J.F napisał:

    > Akurat przed wyborami byla hossa, a po wyborach przyszedl kryzys,
    > i trzeba bylo obietnice zrewidowac..
    >
    > No ale jakos slabo przepraszal, a moze ja tylko TV malo oglądam.

    nie - nie ma co bronić Donalda - przed wyborami mówił rozsądnie, po
    wyborach zmienił podejście - dlatego odszedł z rządu profesor Gomułka.
    Rewizja mogła polegać np na poziomach - o ile 3x15 się w kryzysie nie
    bilansowało, to 3x17 już tak (widziałem gdzieś wyliczenia w owym
    czasie). Inne reformy również miały pomóc utrzymać budżet w rozsądnych
    warunkach. Właśnie dlatego, ze tych reform nie zrobiono po przejęciu
    władzy, to potem trzeba było podwyższać VAT. Trzeba było okraść OFE itd.
    Więc to się nie broni. Tusk tak samo oszukał.

  • 29. Data: 2022-08-24 12:19:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-24-sierpnia-2022 o 10:13, J.F pisze:
    > Akurat przed wyborami byla hossa, a po wyborach przyszedl kryzys,
    > i trzeba bylo obietnice zrewidowac..

    Ale przecież była zielona wyspa. Nie musiał tyle podnosić żeby zachować
    średnią unijną.

    A może i dzięki temu nie zadusiłby tak gospodarki?

    Tyle ostatnio słyszę że to tylko pis to wszystko tak spierdolił.

    To czynniki zewnętrzne mają znaczenie czy nie mają?

    Niech się jaki POpapraniec wypowie ;-)

  • 30. Data: 2022-08-24 12:25:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-24-sierpnia-2022 o 11:15, Tomasz Kaczanowski pisze:
> [...]
    > władzy, to potem trzeba było podwyższać VAT. Trzeba było okraść OFE itd.
    > Więc to się nie broni. Tusk tak samo oszukał.

    My to wiemy Kocie ;-)

    Rozumny człowiek wie że samo podwyższenie podatków to taki skrót
    myślowy. Polityka generalnie była jak ślepego w kurniku ;-)
    Rynek zrobi swoje a przycisków NIE MA ;-)

    Cały pic w tym żeby znaleźć te proporcje między dojeniem a wzrostem.
    A wtedy (i dziś zresztą też) potencjał do wzrostu mieliśmy OGROMNY.

    Do tego doszedł brak szacunku dla biedniejszych i po ptokach.

    Rządzi PiS. Po latach się dowiemy czy gorzej. W innym stylu to na pewno. ;-)