  • 1. Data: 2022-08-17 15:33:41
    Temat: Trochę to smutne...
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    ...że cała opozycja, dysponująca składkami członków, zapleczem
    finansowym, zapleczem prawniczym, organizacyjnym... musi czekać na takie
    wydarzenia.

    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,28796280,16-late
    k-maciej-rauhut-wygral-w-sadzie-z-o-rydzykiem-teraz.
    html

    "Maciej Rauhut z Krapkowic ma dopiero 16 lat, a już pokonał w sądzie
    fundację ojca Rydzyka. Nie wierzy jednak, że ten zastosuje się do wyroku
    sądu i zapowiada dalsze działania. "Sorry wielki redemptorysto, sorry
    wielki premierze, czarnki, moskwy czy inne obajtki, ale gówniarz się tak
    szybko nie podda"."

    "O Macieju Rauhucie ze śląskich Krapkowic pierwszy raz zrobiło się
    głośno w 2020 roku, kiedy miał 14 lat - po tym, jak udostępnił w
    serwisie społecznościowym post o Strajku Kobiet i protestach, jakie
    miały miejsce w jego mieście. Następnego dnia jego dom odwiedzili
    funkcjonariusze policji.
    Po tych wydarzeniach Rauhut na około rok związał się z Lewicą, jednak
    wycofał się, krytykując "partyjniaków" za dbanie wyłącznie o swoje
    interesy. "Bez względu na to, czy są z Wiosny, SLD, Razem, Zielonych,
    czy Platformy" - powiedział wtedy. "

    "W 2022 roku podał do sądu fundację Lux Veritatis, w której zarządzie
    jest o. Rydzyk, ponieważ ta nie chciała udostępnić mu pełnych informacji
    dot. wpływów z państwowych spółek. I sprawę wygrał."

    https://www.instagram.com/p/CeydXoZokaC/

    "Jebać kościół, milionerów i rząd!!!

    Gdy tylko dostanę informację jaka instytucja państwowa, w jakim trybie i
    jaką kwotę przelewała na konto fundacji Rydzyka - wrzucę tu te
    informacje. Może być grubo.

    Dziękuję Wam za wsparcie!"

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2022-08-17 17:23:45
    Temat: Re: Trochę to smutne...
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-08-17 o 15:33, Kviat pisze:
    > Gdy tylko dostanę informację jaka instytucja państwowa, w jakim trybie i
    > jaką kwotę przelewała na konto fundacji Rydzyka - wrzucę tu te
    > informacje. Może być grubo.

    Obawiam się, ze tych informacji nie dostanie. Prędzej wsadzą go do
    psychatryka.
    A tak w ogóle widzę, że ten chłopak jest bardzo podobny do księdza Rydzyka.

    --
    animka

  • 3. Data: 2022-08-17 20:38:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.08.2022 o 17:23, Animka pisze:

    > Obawiam się, ze tych informacji nie dostanie. Prędzej wsadzą go do
    > psychatryka.
    > A tak w ogóle widzę, że ten chłopak jest bardzo podobny do księdza Rydzyka.

    Obawiam się, że nie będzie właśnie rewelacji. To nie są idioci i na
    pewno są podstawy prawne do przekazywania środków. Choć może coś
    ciekawego się znajdzie.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2022-08-17 22:02:55
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > To nie są idioci

    chyba docierają do nas inne informacje...

  • 5. Data: 2022-08-17 22:18:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Obawiam się, że nie będzie właśnie rewelacji. To nie są idioci i na
    > pewno są podstawy prawne do przekazywania środków.

    Nie mają panskiego płaszcza.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2022-08-18 01:22:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-17, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
    > ...że cała opozycja, dysponująca składkami członków, zapleczem
    > finansowym, zapleczem prawniczym, organizacyjnym... musi czekać na takie
    > wydarzenia.

    Bo jest niestety jak sam poniżej zacytowałeś.

> [...]
    > wycofał się, krytykując "partyjniaków" za dbanie wyłącznie o swoje
    > interesy. "Bez względu na to, czy są z Wiosny, SLD, Razem, Zielonych,

    Różnica jest głownie w ilości wiochy, którą robia i jak bezczelnie sobie
    poczynają.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2022-08-18 12:19:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Aug 2022 20:38:40 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > To nie są idioci i na
    > pewno są podstawy prawne do przekazywania środków.

    Ale nie chodzi o to, że przekazywali, tylko o informację, które z
    państwowych spółek i jak wielki dar serca przelały na konto Ojca Inkasenta.
    Lux Veritatis uważa, że to narusza święte prawo do dojenia w ciszy i
    spokoju, a co gorsza zakłóca dobrostan suterena.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2022-08-18 14:50:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.08.2022 o 12:19, Olin pisze:
> [...]
    > Lux Veritatis uważa, że to narusza święte prawo do dojenia w ciszy i
    > spokoju, a co gorsza zakłóca dobrostan suterena.

    Ja rozumiem, o co Ci chodzi. Natomiast dostrzegam również problem. Nie
    wiemy, na czyje rachunki te dary były kierowane, bo o. Rydzyk ma pewnie
    więcej, niż jeden.

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2022-08-18 15:21:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Aug 2022 14:50:39 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie
    > wiemy, na czyje rachunki te dary były kierowane, bo o. Rydzyk ma pewnie
    > więcej, niż jeden.

    Ja tam przeczytałem, że chodzi o fundację Lux Veritatis. Mogą mieć
    rachunków ile chcą, ale powinni ujawnić dane o wpływach.

    "Sprawa dotyczy nieudostępnienia informacji publicznej o tym, jakie
    instytucje i w jaki sposób przekazywały fundacji Rydzyka ogromne pieniądze"

  • 10. Data: 2022-08-18 15:33:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.08.2022 o 15:21, Olin pisze:
    > Ja tam przeczytałem, że chodzi o fundację Lux Veritatis. Mogą mieć
    > rachunków ile chcą, ale powinni ujawnić dane o wpływach.

    Ja się boję, że nie przekazywali bezpośrednio.

    --
    Robert Tomasik