  • 1. Data: 2022-08-19 18:23:10
    Temat: Prawnik Kinga Duda - córka Andrzeja
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Po tym wszystkim
    https://www.google.com/search?q=kinga+duda+chcia%C5%
    82a+pom%C3%B3c+LGBT

    mogłaby napisać na fb lub instagramie, co myśli o kwestii konstytucji,
    mianowaniu sędziów, LGBT.
    Może ma inne zdanie niż ojciec ?
    A nic nie pisze, nic się nie udziela.

    Wogóle to córka prezydenta ma przerąbane, jedni już jej napisali wprost,
    czemu ujawnili ten tekst? a może to fejk ?

  • 2. Data: 2022-08-19 19:10:16
    Temat: Re: Prawnik Kinga Duda - córka Andrzeja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 18:23, Monika Głowacka pisze:
    > A nic nie pisze, nic się nie udziela.

    I słusznie. Tylu oszołomów w sieci, że zawsze komuś jej stanowisko nie
    bedzie pasować.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-08-19 20:17:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    > I słusznie. Tylu oszołomów w sieci, że zawsze komuś jej stanowisko nie
    > bedzie pasować.

    To niech broni tego stanowiska jeśli potrafi.
    Na razie nie potrafi zająć stanowiska.

  • 4. Data: 2022-08-20 00:47:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 20:17, cef pisze:

    > To niech broni tego stanowiska jeśli potrafi.
    > Na razie nie potrafi zająć stanowiska.

    Uważam, że ma rację.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2022-08-20 09:24:10
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.08.19 o 20:17, cef pisze:

    > To niech broni tego stanowiska jeśli potrafi.
    > Na razie nie potrafi zająć stanowiska.

    Zapewne ma jakieś zdanie na ten i inne tematy, ale ponieważ ma lat 26,
    nigdy nie wiadomo w którą stronę pójdzie jej kariera zawodowa i
    wypowiedzi z przeszłości, jakiekolwiek by one nie były, mogą być jej
    potem wyciągane.

  • 6. Data: 2022-08-20 12:00:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Uważam, że ma rację.

    W zasadzie z racji bycia córką prezydenta i tej konkretnej sprawy,
    gdzie wytknięto jej,
    że nie zabierając głosu popiera niejako to wszystko złe co firmuje jej
    ociec,
    to już zajęła stanowisko. Nie potrafi tylko się do tego odnieść rzeczowo -
    stosuje model klasycznego strusia.

  • 7. Data: 2022-08-20 12:50:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    cef <c...@i...pl> pisze:

    > To niech broni tego stanowiska jeśli potrafi.
    > Na razie nie potrafi zająć stanowiska.

    A nie jest lepiej jak rodzina polityka wysokiego szczebla (może poza
    współmałżonkiem) się nie udziela (politycznie) dopóki nie ma
    zdecydowanych+ poglądów w jakiejś sprawie?
    Zasada "rodziny polityka nie wypada się czepiać (z błahych powodów)"
    przestaje działać gdy rodzina sama się z polityką wychyli.

    Napisze w jedną stronę powiedzą że "bo popiera ojca", napisze w drugą to
    napiszą że "na złość ojcu". Podejście "nie wychylać się" jak się nie
    jest _naprawdę_ gotowym na konsekwencje ma sens. Mi "gwiazdeczki" co
    najpierw coś (bardzo) ostro chlapną a potem skamlą że niektórym się
    *otwarcie* "bardzo nie podoba" już bokiem wyłażą.

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2022-08-20 13:46:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-20 o 12:50, A. Filip pisze:

> [...]
    > najpierw coś (bardzo) ostro chlapną a potem skamlą że niektórym się
    > *otwarcie* "bardzo nie podoba" już bokiem wyłażą.

    Już wcześniej napisałem, że w zasadzie zajęła stanowisko,
    więc już bokiem wyłazi.

  • 9. Data: 2022-08-20 14:55:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.08.2022 o 12:00, cef pisze:

> [...]
    > wszystko złe co firmuje jej ociec, to już zajęła stanowisko. Nie
    > potrafi tylko się do tego odnieść rzeczowo - stosuje model

    Nie ona zajęła stanowisko, tylko kilku oszołomów próbuje ją sprowokować
    twierdząc że zajęła to stanowisko.

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2022-08-20 15:08:49
    Temat: Re: Prawnik Kinga Duda - córka Andrzeja [reklama dźwignią handlu]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Nie ona zajęła stanowisko, tylko kilku oszołomów próbuje ją sprowokować
    > twierdząc że zajęła to stanowisko.

    Jak spojrzałem (bardzo krótko) na wyniki wyszukiwań w google to
    odniosłem pierwsze wrażenie że (dwaj) celebryci/influencerzy LGBT-IQ
    postanowili zrobić sobie darmową reklamę.

    --
    A. Filip