  • 11. Data: 2005-02-11 18:38:50
    Temat: Re: Oszukalem Urzad Skarbowy?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Grzegorz Bednarczyk wrote:
    > Dnia Fri, 11 Feb 2005 14:12:38 +0000 (UTC), Karol Makowski napisał(a):

    płatnika nie
    > przekracza 146 zł - w wysokości 20% przychodu"

    Ten przepis juz nie obowiazuje od ponad roku.

    > Art. 30 ust. 5: "Począwszy od roku podatkowego 2003, corocznie ulega
    > podwyższeniu kwota określona w ust. 1 pkt 3 - w stopniu odpowiadającym
    > wzrostowi cen, o którym mowa w art. 27 ust. 4."

    A od 2004 przepis zostal calkowicie zlikwidowany.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2005-02-11 19:58:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    witek wrote:
    > Samotnik wrote:
    >
    > polecam google ustawe o podatku od osób fizycznych opcję szukaj i znajdź
    > sobie sam. Wybacz, ale naprawdę mi się nie chce dla ciebie szukać
    > konkretnego paragrafu.
    > Umowy poniżej pewnej kwoty rozlicza się ryczałtowo i nie sumuje z innymi
    > dochodami.

    Moment.
    Wycofuję się,
    Mam dwie ustawy z 2004 , w jednej artykuł o podatku zryczałtowanym jest
    w drugiej nie. Ale nie potrafię powiedzieć kiedy został uchylony. Muszę
    to sprawdzić.

  • 13. Data: 2005-02-14 09:07:52
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Feb 2005 19:38:50 +0100, SDD napisał(a):

    > Ten przepis juz nie obowiazuje od ponad roku.

    > A od 2004 przepis zostal calkowicie zlikwidowany.

    Ups. Też prawda. Dziękuję za poprawkę. Nie wiedzieć czemu sprawdzałem stan
    prawny na 31.12.2003, a nie 1.01.2004. Mam nadzieję, że nikomu w głowie nie
    zamieszałem...
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk