  • 1. Data: 2008-02-16 17:04:07
    Temat: Oświadczenie woli członków zarządu spółki - co to takiego w praktyce
    Od: "arek - ale inny" <n...@p...pl>

    Witam

    Chciałbym się dowiedzieć czy upoważnienie do oświadczenia woli członka
    zarządu spółki (nie wiem czy poprawnie użyłem tego terminu) to również coś,
    co pozwala na decydowanie temu członkowi o wypłacie pensji pracownikom.

    A generalnie chodzi mi o to, że często nie dostajemy pensji w terminie, bo
    "prezes wyjechał" (ostatnio na narty i urlop "naszedł" mu tydzień na
    następny miesiąc - i myśmy oczywiście ten tydzień czekali na wypłatę)
    podczas gdy na miejscu są pozostali członkowie zarządu upoważnieni wg
    rejestrów do oświadczenia woli.

    Pozdrawiam, Arek

  • 2. Data: 2008-02-16 17:11:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "arek - ale inny" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    Tutaj pewnie chodzi o to, kto jest upoważniony do wydania dyspozycji w
    banku.