eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOświadczenie woli członków zarządu spółki - co to takiego w praktyce › Oświadczenie woli członków zarządu spółki - co to takiego w praktyce
    From: "arek - ale inny" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oświadczenie woli członków zarządu spółki - co to takiego w praktyce
    Date: Sat, 16 Feb 2008 18:04:07 +0100

    Witam

    Chciałbym się dowiedzieć czy upoważnienie do oświadczenia woli członka
    zarządu spółki (nie wiem czy poprawnie użyłem tego terminu) to również coś,
    co pozwala na decydowanie temu członkowi o wypłacie pensji pracownikom.

    A generalnie chodzi mi o to, że często nie dostajemy pensji w terminie, bo
    "prezes wyjechał" (ostatnio na narty i urlop "naszedł" mu tydzień na
    następny miesiąc - i myśmy oczywiście ten tydzień czekali na wypłatę)
    podczas gdy na miejscu są pozostali członkowie zarządu upoważnieni wg
    rejestrów do oświadczenia woli.

    Pozdrawiam, Arek