  • 11. Data: 2016-06-11 08:10:00
    Temat: Re: 'Ostatnia mila', a dostawcy internetu.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A co ma wspólnego multiroom z łączem internetowym?
    TV jest w ofercie przez pierwsze miesiące, później płacisz dodatkowo.

    -----

  • 12. Data: 2016-06-11 10:29:33
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.06.2016 o 20:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Bo utrzymanie linii będziesz miał w cenie ;-) Wyższej niż od UPC.
    Nie ma.

  • 13. Data: 2016-06-11 11:48:17
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Bo utrzymanie linii będziesz miał w cenie ;-) Wyższej niż od UPC.

    Do tego trzeba jeszcze po stronie klienta dołożyć cenę prądu dla modemu
    FO/miedź - 24 h/dobę. Niby małe urządzenie, ale w skali miesiąca/roku to
    już jakieś sumy wychodzą.

    Dla porównania (słabego, ale zawsze) dość prądożerny dekoder TV kablówki
    TOYA wciąga 18 W podczas pracy i ok. 16 W podczas standby. Wychodzi ok.
    150 kWh w skali roku czyli ok. 75 zł.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

  • 14. Data: 2016-06-11 18:13:32
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To prawda, podobnie żre prąd modem UPC.
    Można trochę ograniczyć zużycie energii zmieniając zasilacz z oryginalnego
    transformatorowego na impulsowy.

    -----

  • 15. Data: 2016-06-11 22:51:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-11 o 08:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > A co ma wspólnego multiroom z łączem internetowym?
    > TV jest w ofercie przez pierwsze miesiące, później płacisz dodatkowo.

    Mnie interesuje pakiet internet + tv.
    Na szybko licząc średni koszt miesięczny umowy wychodziło mi coś w
    desień UPC

  • 16. Data: 2016-06-11 23:07:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-11 o 18:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > To prawda, podobnie żre prąd modem UPC.
    > Można trochę ograniczyć zużycie energii zmieniając zasilacz z oryginalnego
    transformatorowego na impulsowy.

    Ale on jest równocześnie ruterem wifi. Wyłączacie wifi jak nie
    korzystacie? :-)

    Tu przypomniało mi się wyliczenie że gdyby obniżyć zużycie energii
    elektrycznej w mieszkaniu do zera to i tak zapłacilibyśmy 60% kosztów
    stałych. Do tego jeśli lodówka stanowi 40-50% przeciętnego zużycia
    gospodarstwa domowego... Szkoda życia żeby oszczędzać prąd dla paru złotych.

    I jeszcze jedno znamienne wyliczenie.

    Ładowarka np. od telefonu podłączona do prądu nonstop przez cały rok nie
    ładując zużyje prąd na sumę około 30 groszy.
    A jak wiadomo urządzenie najbardziej są narażone na uszkodzenia w
    momencie rozruchu.

    To tak dla uświadomienia sobie o co walczą ci wszyscy na ekofaszyści.
    Chcą nas zniewolić w imię szalonej ideologii :-)

  • 17. Data: 2016-06-12 09:11:37
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *z* napisał(-a):

    > Ale on jest równocześnie ruterem wifi. Wyłączacie wifi jak nie
    > korzystacie? :-)

    Oczywiście :P
    https://hostmat.eu/images/71494758014150946989.jpg

    --