    From: Eulalka <e...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oskubana przez komornika?
    Date: Wed, 20 Apr 2005 14:49:16 +0200

    Gdzie nie zadzwonie napotykam mur. Może tu ktoś mi
    pomoże?

    Mam wyrok alimentacyjny na córkę - ojciec od lat
    sie uchyla od płacenia. Pozwałam więc jego
    rodziców - odniosło skutek natychmiastowy - wpłaty
    się pojawiły, na rozprawe ex-tesciowie przyniesli
    dowody wpłat do komornika na rzecz mojej córki.
    I tu ZONK :(

    Komornik nie przesyła mi pełnych kwot, bo ojciec
    dziecka ma inne długi, miedzy innymi alimenty na
    inne dziecko.

    Mimo tego, że deklaracja na przekazie mówi, że sa
    to pieniądze na córkę, dostajemy tylko połowę, a
    reszta trafia do zadowolonej, siedzacej w
    papuciach drugiej mamuśki :(

    Wiele mnie zdrowia i nerwów kosztowało zmuszenie
    faceta, by cokolwiek zaczał płacić.

    I teraz nie wiem czy moge zaskarżyć komornika, że
    pieniadze wpłacane na konto córki dzieli na inne
    wierzytelności? On sam twierdzi, że takie jest prawo.
    Rozumiem, gdyby sam ściągał np. z wypłaty, ale to
    są konkretne wpłaty na konkretną osobę.

    Na podstawie kwitów ex-teściół odstąpiłam od
    sprawy przeciwko nie :( Teraz tego żałuję i
    kompletnie nie wiem, dlaczego zrobiono ze mnie
    adwokata drugiej mamy.
    Może ktos mi powie czy moge takie działania
    komornika zaskarżyć, czy tez faktycznie nie mogę?

    Eulalka

    PS. Na adwokata i porady prawne forsy nie mam,
    jakbym miała to bym nie ścigała alimenciarza :(