  • 11. Data: 2014-07-31 12:19:08
    Temat: Re: Oscylator pocztowy.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-07-31, poszukiwacz <o...@g...com> wrote:

    [...]

    > Jeśli operator pocztowy zaniedba ten obowiązek to adresat może
    > ubiegać się o przywrócenie terminu pod warunkiem że udowodni
    > nadawcy że wcześniej poinformował pisemnie operatora o swoim
    > nowym adresie doręczania przesyłek.

    Tak i to się zgadza.
    Ale to jest akcja "post factum", która zazwyczaj się zaczyna dziać
    w momencie gdy komornik zajmuje środki na koncie ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2014-07-31 20:02:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "poszukiwacz" napisał w
    Wojciech Bancer wrote:

> [...]
    >pocztowy ma obowiązek uczynić na liście adnotację o nowym znanym mu
    >adresie adresata.
    >$11 ust. 1a Rozporządzenia ministra sprawiedliwości z dnia 19
    >kwietnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego
    >trybu i sposobu doręczania pism sądowych w postępowaniu cywilnym (Dz.
    >U. Nr 190, poz. 1277, z późn. zm.).
    >Jeśli operator pocztowy zaniedba ten obowiązek to adresat może
    >ubiegać się o przywrócenie terminu pod warunkiem że udowodni nadawcy
    >że wcześniej poinformował pisemnie operatora o swoim nowym adresie

    I to jest dobry trop, tylko ze ... w miedzyczasie przybylo tych
    operatorow i w kazdej chwili moze przybyc.
    Jak ich wszystkich ponformowac ?

    J.

  • 13. Data: 2014-07-31 23:35:51
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Rzuć linkiem lub telefonem.
    I podpowiedz, jak sledzić przesyłki sadowo-prokuratorkie PGP / InPostu,
    skoro za każdym razem na awizie mam inną liczbę nieczytelnych cyferek.

    -----

  • 14. Data: 2014-08-02 23:20:50
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    J.F. wrote:
    > w miedzyczasie przybylo tych
    > operatorow i w kazdej chwili moze przybyc.
    > Jak ich wszystkich ponformowac ?

    Akurat Poczta Polska ma taki gotowy druk "Żądanie dosyłania
    przesyłek"
    gdzie mozna zaznaczyć opcję:

    Wyrażam zgodę na przekazanie innym operatorom pocztowym
    informacji o zmianie adresu w celu przekierowania przesyłek
    pocztowych.

    Jak chcesz to sprawdź. Zgłoś żądanie dosyłania na 3 miesiące.
    Po półtora miesiącu wyślij list zwykły z inpostu (jako jakiś Pan
    Kowalski) na swój adres "nieaktualny".