  • 1. Data: 2005-10-10 07:00:01
    Temat: Opznienie urlopu okolicznosciowego
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    Witam
    Mam do wykorzystania 2 dni (z okazji urodzenia
    dziecka urlopu) okolicznosciowego.
    Jak dlugo moze zwlekac z odbiorem tych dni?

    Pozdro

  • 2. Data: 2005-10-10 07:17:24
    Temat: Re: Opznienie urlopu okolicznosciowego
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Mam do wykorzystania 2 dni (z okazji urodzenia
    > dziecka urlopu) okolicznosciowego.
    > Jak dlugo moze zwlekac z odbiorem tych dni?

    Urlop okolicznosciowy jest na "okolicznosc". Jesli wiec nie wykorzystasz
    bezposrednio po urodzeniu, to go juz nie dostaniesz. W sumie bedzie to
    dobra wola (czyt. łaska) pracodawcy jesli ci udzieli tego urlopu.

  • 3. Data: 2005-10-10 11:07:33
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Mam do wykorzystania 2 dni (z okazji urodzenia
    > dziecka urlopu) okolicznosciowego.
    > Jak dlugo moze zwlekac z odbiorem tych dni?

    W przypadku narodzin dziecka wolne dni mozesz wziasc w momencie narodzin lub
    w momencie wyjscia dziecka ze szpitala. Lub jeden dzien w momencie narodzin
    i jeden dzien w momencie wyjscia ze szpitala.

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 4. Data: 2005-10-15 00:46:00
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:didi4p$dg2$1@news.dialog.net.pl,
    Mazi <p...@t...pl> napisał/a:

    > W przypadku narodzin dziecka wolne dni mozesz wziasc w momencie
    > narodzin lub w momencie wyjscia dziecka ze szpitala. Lub jeden dzien
    > w momencie narodzin i jeden dzien w momencie wyjscia ze szpitala.

    A skąd będzie wiedział, czy dzisiaj mu się urodzi dziecko, żeby ten urlop
    wziąć? Przeciez nie weźmie na piękne oczy. Wyjście dziecka ze szpitala nie
    ma nic do rzeczy. Może drugi dzień wziąć po opijaniu dziecka, bo wie, że
    będzie miał kaca.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.