  • 1. Data: 2006-02-05 21:51:17
    Temat: Opuszczenie lokalu socjalnego a remont
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Mam takie pytanie. Osoba opuszcza lokal socjalny, a wlasciwie dostaje drugi,
    bo ten pierwszy jest w fatalnym stanie.
    Pani z mieszkaniowki z Urzedu Miejskiego oznajmila, ze osoba musi przed
    opuszczeniem lokalu go odnowic, tj. wybialkowac sciany.
    Czy jest jakis przepis prawa stanowiacy, ze tak ma byc ? Osoba to samotna
    matka z trojgiem dzieci i wszelakie dodatkowe koszty nawet rzedu 100-200 zl
    to dla niej duze obciazenie.
    Acha, ona dostala swoj lokal 9 lat temu takze "wybialkowany", wiec pewnie
    tak ma byc, ale chce sie w tym utwierdzic.

    Dziekuje, zycze spokojnej nocy i pozdrawiam.

    --
    .: ra9om1ak :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2006-02-05 22:58:30
    Temat: Re: Opuszczenie lokalu socjalnego a remont
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    ra9om1ak wrote:
    > Pani z mieszkaniowki z Urzedu Miejskiego oznajmila, ze osoba musi przed
    > opuszczeniem lokalu go odnowic, tj. wybialkowac sciany.
    > Czy jest jakis przepis prawa stanowiacy, ze tak ma byc ?

    Właściwym adresatem pytania jest ta pani z mieszkaniówki.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>