  • 21. Data: 2017-07-20 08:10:53
    Temat: Re: Opozycja zamordowała prezydenta v. jak zmądrzejesz skurwysynu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-20 o 07:21, Shrek pisze:

    > Jak ci powiem "weź kurwa niepierdol", to nie znaczy to że nazwałem cię
    > kurwą, nieprawdaż?

    Oczywiście, bo nie użyłeś wołacza :)

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2017-07-20 09:17:34
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 17:34, Shrek pisze:

    > Czyli co - nie panował nad sobą? Niepoczytalność? No to bardzo słabo jak
    > niepoczytalny prezes przeprowadza zamach na sądownictwo.

    Jak Ty działasz pod wpływem emocji - czy to oznacza, że jesteś
    niepoczytalny?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 23. Data: 2017-07-20 09:22:13
    Temat: Re: Opozycja zamordowała prezydenta
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 19:09, cef pisze:

    > Analizować można do woli. Skoro mówił o zdradzieckich mordach, to chyba
    > raczej o posłach PIS, bo w opozycji to są przeciwnicy polityczni.
    > Zdrajcy są zawsze we własnych szeregach.

    Zdrajcy są, czy też mogą być, po wszystkich stronach.
    Owszem, można przyjąć, że zdrajca to ten co nas zdradził, a ten co
    zdradził ich to bohater. Ale to mnie aqrat nie przekonuje.

    > Ja zrozumiałem, że to posłowie PIS są kanaliami.

    Jeżeli posłowie PiS pozwą prezesa o zniesławienie, będzie oznaczało,
    że dobrze zrozumiałeś.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 24. Data: 2017-07-20 09:26:54
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 18:54, A. Filip pisze:

    > Gówno prawda. Poseł Andrzej Lepper (Samo Obrona) został skazany za
    > "pomawiające pytania" z mównicy sejmowej dotyczące posłów także PO.

    Bo oprócz immunitetu ważny jest układ. Lepper miał immunitet ale był
    spoza układu PO-PiS-PSL-SLD. Jechał po wszystkich i wszyscy pozwolili by
    immunitet był nieskuteczny.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 25. Data: 2017-07-20 10:28:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-07-20 o 09:22, Wojtek pisze:

> [...]
    > zdradził ich to bohater. Ale to mnie aqrat nie przekonuje.

    > Jeżeli posłowie PiS pozwą prezesa o zniesławienie, będzie oznaczało,

    Nie jest to jedyna opcja.
    Albo posłowie PIS się boją swojego prezesa i
    go nie pozwą albo są mało lotni i nie zrozumieli :-)

  • 26. Data: 2017-07-20 18:22:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.07.2017 o 09:17, Wojtek pisze:

    > Jak Ty działasz pod wpływem emocji - czy to oznacza, że jesteś
    > niepoczytalny?

    Więc panował nad sobą czy nie?

    Shrek

  • 27. Data: 2017-07-20 19:03:32
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Więc panował nad sobą czy nie?
    >
    > Shrek

    W tej jednozdaniowej wypowiedzi Kaczyński nie zapanował (w pełni)
    nad słowem ale panował nad czynami. "Mordercy" przeżyli, a nawet
    nie ponieśli uszczerbku na zdrowiu. No chyba że te mimozy
    poniosły ciężki uszczerbek na zdrowiu psychicznym (nieuzasadnionym
    dobrym samopoczuciu).

    --
    A. Filip

  • 28. Data: 2017-07-20 19:12:00
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-07-20 o 18:22, Shrek pisze:

    > Więc panował nad sobą czy nie?

    Moim zdaniem: trochę tak a trochę nie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 29. Data: 2017-07-20 20:16:13
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Więc panował nad sobą czy nie?

    Moim zdaniem tym razem nie zapanował, bo już jest u kresu wytrzymałości.
    Był z nim wywiad w tv. Twierdzi, że zawsze jakoś te napaści, nabijanie
    się z niego, wyzywanie od kaczek i inne robione mu świństwa jakoś
    przetrzymywał. Teraz już był tak zdenerwowany, że nie wytrzymał i wybuchnął.

    Podobała mi się wypowiedź w Sejmie premier Szydło jakoś tak: czy
    chcielibyście, żeby bogatsi wygrywali sprawy, bo ich stać na drogiego
    adwokata, a was na adwokata nie stać, na przekupienie sędziego nie stać.
    Nie dosłownie, ale tym trafiła w moje serce.

    --
    animka

  • 30. Data: 2017-07-20 20:20:08
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-20 o 20:16, Animka
    pisze:

[...]

    Tzn. przytoczyłam niedosłownie, bo oryginalnej wypowiedzi nie
    zapamiętałam.

    --
    animka