  • 11. Data: 2017-07-19 19:00:45
    Temat: Re: Opozycja zamordowała prezydenta v. jak zmądrzejesz skurwysynu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > To samo co Michnikowi za nazwanie czyjejś matki kurwą? [skurwysynu]

    IMO trzeba być wyjątkowym kretynem zeby taka obraze czytac dosłownie jako
    probe obrazy matki...
    Kazdy normalny rozumie kogo tyczyła się obelga.

    I z góry mowie - nie relatywizuj mi tu...
    I mowiąc "z góry" nie mam na mysli ze pisze z Giewontu... (to tak a propos
    dosłownosci)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 12. Data: 2017-07-19 19:09:26
    Temat: Re: Opozycja zamordowała prezydenta
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 09:29, Wojtek pisze:

    > Prezes nie powiedział, że opozycja zamordowała mu brata, lecz "wy
    > zamordowaliście". Więc pytanie zasadnicze kto to jest "wy"? Bo tylko
    > ci od "wy" mogą poczuć się zniesławieni.
    > Pomijam tu sens tego stwierdzenia o zamordowaniu brata (wczoraj w sejmie
    > rozum dawno wyszedł z sali sejmowej a zostały tylko emocje).

    Analizować można do woli. Skoro mówił o zdradzieckich mordach, to chyba
    raczej o posłach PIS, bo w opozycji to są przeciwnicy polityczni.
    Zdrajcy są zawsze we własnych szeregach.
    Ja zrozumiałem, że to posłowie PIS są kanaliami.

  • 13. Data: 2017-07-19 19:26:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-19 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > IMO trzeba być wyjątkowym kretynem zeby taka obraze czytac dosłownie jako
    > probe obrazy matki...
    > Kazdy normalny rozumie kogo tyczyła się obelga.
    Tak to juz jest. Tylko debile nie zrozumieją, że tu o niczyją matkę nie
    chodziło. To jest po prostu takie polskie ubliżenie w efekcie bardzo
    silnego wzburzenia.
    Nie raz tak ubliżyłam swojemu bratu bydlakowi. Moja matka nie miała nic
    przeciwko temu, bo k. nigdy nie była.
    Taka jedna pani z pracy jak chciała komuś tak ubliżyć to mówiła "ty
    sukinkocie". Uważam, że to jest niezłe, ale raczej wszyscy się
    przyzwyczaili do skurwysyństwa w Polsce.

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-07-19 22:53:21
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    A. Filip w

    > IMHO

    Opinie skurwiela aka skurwysyna (który sobie ubzdurał, że skurwysyn oznacza
    syna kurwy) -- znanego ze zmiany tematów -- nie wymaga podkreślenia, ze to
    wyłącznie jego kurewska opinia

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2017-07-19 23:17:13
    Od: Bischoop <"designer marketer"@xubuntu.dm>

    On 2017-07-19, TomN <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
> [...]
    > syna kurwy) -- znanego ze zmiany tematów -- nie wymaga podkreślenia, ze to

    Człowieku wez sie opanuj i zwazaj na jezyk.
    BTW nie on tego sobie nie ubzdural, taka jest miedzyinnymi etymologia slowa
    skurwysyn: "z
    kurwy syn". Jest to w ogole slowo wulgarne, majace na celu obrazenie innej
    osoby.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)gmail.com | Freenode.net |ICQ:159794827 %

  • 16. Data: 2017-07-19 23:34:58
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > probe obrazy matki...
    > Kazdy normalny rozumie kogo tyczyła się obelga.

    Filipek jednak nie zrozumiał. Za to znowu się dowartościował i nieco
    odkompleksił, podbudowując poczucie własnej wartości i zmieniając temat
    wątku.

    --
    Sonn

  • 17. Data: 2017-07-19 23:40:17
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bischoop w

    > Człowieku wez sie opanuj i zwazaj na jezyk.

    ROTFL

    > BTW nie on tego sobie nie ubzdural, taka jest miedzyinnymi etymologia
    > slowa skurwysyn: "z kurwy syn".

    Dajesz tę etymologię

    > Jest to w ogole slowo wulgarne, majace na celu obrazenie innej
    > osoby.

    Odpowiedz sobie na bardzo proste pytanie, czy to słowo ma na celu obrażenie
    matki obrażanego?

    A ponieważ to grupa prawo, to co i kto ma zrobić, jeżeli matka nie żyje,
    albo matka żyje, ale ma fiuta i jajka, i wraz z ojcem wychowują innych "nie"
    skurwysynów, tylko kilku _synów_ i jakieś _córki_

    Pa! ...synu

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2017-07-20 06:57:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.07.2017 o 23:17, Bischoop pisze:

    > BTW nie on tego sobie nie ubzdural, taka jest miedzyinnymi etymologia slowa
    skurwysyn: "z
    > kurwy syn".

    A jak jest etymologia słowa "samochód" czy "samolot"?

    > Jest to w ogole slowo wulgarne, majace na celu obrazenie innej
    > osoby.

    Jak najbardziej, natomiast tym obrażanym jest adwersarz pod którego
    adresem to sformułowanie a nie jego matka.

    Ludzie - Animka was poziomem zagina;)

    Shrek

  • 19. Data: 2017-07-20 07:11:18
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Jak najbardziej, natomiast tym obrażanym jest adwersarz pod którego
    > adresem to sformułowanie a nie jego matka.

    Animka "jako kobieta" prezentuje zacofane podejście do tego wyzwiska o
    oczywistym seksistowskim rodowodzie. No ale nawet w Szwajcarii kobiety
    były przeciw nadaniu kobietom prawa wyborczego ;-)

    Wolny rynek to nie kupić albo nie kupić ale po jakiej cenie.
    Wiec jak mówimy o "kulturze" nad-redaktora Michnika to może nie mówmy że
    nie powinien zupełnie nic zapłacić bo to działa na korzyść obrony
    nad-prezesa Kaczyńskiego za "Ostatnie Wystąpienie", nieprawdaż?

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2017-07-20 07:21:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.07.2017 o 07:11, A. Filip pisze:

    > Wiec jak mówimy o "kulturze" nad-redaktora Michnika

    Nie rozmawiamy o kulturze redaktora Michnika, a o tym, czy obraził matkę
    redaktora (nie pamiętam jakiego). Otóż nie - obraził redaktora (jak mu
    tam) i tyle.

    Jak ci powiem "weź kurwa niepierdol", to nie znaczy to że nazwałem cię
    kurwą, nieprawdaż? Więc niepierdol;P

    Shrek