  • 51. Data: 2017-07-22 23:43:28
    Temat: Re: Które przestępstwa ZARZUCANE Wałęsie/Bolkowi nie uległy przedawnieniu?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Zająłem stanowisko li tylko w kwestii merytorycznej i teoretycznej. Już
    > na tym etapie widzę szereg powodów, by uznać, że nawet gdyby dało się
    > dowieść, że Prezydent Wałęsa jakieś dokumenty zniszczył, to nie było to
    > przestępstwem.
    Mogłeś napisać były prezydent lub dawniejszy prezydent. Prezydent jest
    tylko jeden.
    Zaznaczam, że nie jestem fanką żadnego i w ogóle nikogo.

    Nie podoba mi się jak np. dziennikarze w wywiadach zwracają się do
    byłych-"prezydencie". "Tylu prezydentów Polska ma", że emeryci przy
    nich "wysiadają".

    --
    animka

  • 52. Data: 2017-07-23 01:07:57
    Temat: Re: Opozycja zamordowała prezydenta
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 19 Jul 2017 17:35:31 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > NIe wydaje mi sie. Już nie.

    Wymień przynajmniej 5 polityków, posłów, prezydentow etc w PL
    skaxanyvh po 1991 przez trybunał stanu.

    --
    Marek

  • 53. Data: 2017-07-23 08:22:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.07.2017 o 01:07, Marek pisze:

    > Wymień przynajmniej 5 polityków, posłów, prezydentow etc w PL skaxanyvh
    > po 1991 przez trybunał stanu.

    Nie rozmawiamy o trybunale. Zresztą trybunał gówno może. Oni bali się
    sądów powszechnych, bo tam rzeczywiści można było do pierdala pójść.

    Shrek

  • 54. Data: 2017-07-23 08:26:50
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2017 o 08:39 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Nawiązując do wątku Filipa.
    >
    > Co grozi prezesowi (oczywiście w wolnych sądach) za stwierdzenie, że
    > opozycja zamordowała mu brata? Zesławienie, przymusowe leczenie? Jeśli
    > to drugie, to czy są jakieś procedury, żeby defacto krajem nie rządził
    > świr?

    https://www.youtube.com/watch?v=9h2_wgaperg

    No chyba trudno nie wierzyć takiej szczerej wymianie zdań, tak ważnych
    osobistości IIIRP!!!

    --
    Trefniś

  • 55. Data: 2017-07-23 13:20:41
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > więc w obliczu zmiany prawa i nagłej delegalizacji każdy adwokat go wybroni.

    Wybroni *z pewnością* ? Nie. Szanse choćby na przeciągniecie sprawy
    poza okres przedawnienia profesjonalny adwokat będzie miał duże+ IMHO.
    Chociaż politycznie niektórym może wystarczyć już samo "gonienie" Wałęsy.
    Michnik (Adam) "kiedy zmądrzejesz skurwysynu" nie jest
    "niewinny *przez przedawnienie* " zniesławienia Kobylańskiego?

    A *te* zarzuty wobec Wałęsy są (AFAIR na razie) medialne a nie
    prokuratorskie. Nie jestem pewny czy prokuratura się kiedyś nimi
    zajmowała ale wydaje mi się że sprawa nie została zamknięta w sposób nie
    do odwieszenia.

    --
    A. Filip

  • 56. Data: 2017-07-23 22:59:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-07-17 o 23:43, Animka pisze:

    > Mogłeś napisać były prezydent lub dawniejszy prezydent. Prezydent jest
    > tylko jeden.

    Tytuł "Prezydenta" jest dożywotni.

  • 57. Data: 2017-07-24 09:11:26
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Tytuł "Prezydenta" jest dożywotni.

    A podasz na grupie pl.soc.PRAWO podstawę _prawną_ ?
    Wojciech Jaruzelski też był dożywotnio "(gołym) prezydentem" RP?

    Jak w miarę demokratyczna RP przetrwa odpowiednio długo to każdy wyborca
    będzie miał byłego prezydenta którego "nie lubi"++. Nie przepadam za
    *dupkami* promującymi standardy których się (raczej+) nie będą długo trzymać.
    Duda (PiS) nie zostanie w końcu _byłym_ prezydentem?
    Ile procent wyborców będzie "lubić" Wałęsę i Dudę naraz?

    Jak dla mnie rozsądnym kompromisem jest nazwanie _bardzo wyraźnie_ raz
    na początku (rozmowy/wywiadu/...) " *byłym* prezydentem a dopiero potem
    skracanie do "(gołego) prezydenta". [Na postawie (moich) zasad dla
    rozróżniania (gołego) profesora jako formalnego tytułu naukowego i
    profesora uczelni-X jak kogoś "tylko" wykładającego na uczelni wyższej]

    --
    A. Filip

  • 58. Data: 2017-07-24 23:41:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Tytuł "Prezydenta" jest dożywotni.
    "Pies ich wszystkich ganiał". Niech się pławią w tym zaszczytnym tytule.
    Mam nadzieję, że ta beznadziejność kiedyś się zakończy.

    --
    animka