  • 1. Data: 2004-04-21 04:49:19
    Temat: Opłaty u notariusza.
    Od: "mesio" <m...@Z...pl>

    Witam, od kiedy wchodzi w życie ustawa o zmianie
    wysokości opłat notarialnych.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-21 17:23:41
    Temat: Re: Opłaty u notariusza.
    Od: "Carlosky" <O...@N...pl>

    Użytkownik "mesio" <m...@Z...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, od kiedy wchodzi w życie ustawa o zmianie
    > wysokości opłat notarialnych.

    a skad masz takie info?

    pozdrawiam,

    carlosky
    Passat&XT600E&Sabre - kolejność przypadkowa :)
    www.wolnamucha.pl

  • 3. Data: 2004-04-21 17:51:43
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Carlosky wrote:
    > a skad masz takie info?

    pewnie od 1 lipca, gdy rozporządzenie straci moc

    KG

  • 4. Data: 2004-04-21 19:20:59
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl>

    > Witam, od kiedy wchodzi w życie ustawa o zmianie
    > wysokości opłat notarialnych.
    A może masz na myśl wyrok TK, w sprawie opłat notarialnych?
    Wyrok wchodzi w życie 30 czerwca br. (jeśli dobrze pamiętam)
    Kaliope

  • 6. Data: 2004-04-22 05:27:26
    Od: "mesio" <m...@Z...pl>

    Użytkownik "Kaliope" napisał w wiadomości ...

    > A może masz na myśl wyrok TK, w sprawie opłat notarialnych?
    > Wyrok wchodzi w życie 30 czerwca br. (jeśli dobrze pamiętam)
    > Kaliope

    Tak... dzięki za info, to ja pokręciłem. Pozdrawiam...

  • 8. Data: 2004-04-22 05:27:26
    Od: "mesio" <m...@Z...pl>

  • 5. Data: 2004-04-22 05:27:26
    Od: "mesio" <m...@Z...pl>