    From: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Okulary do komputera
    Date: Wed, 4 May 2005 10:29:07 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@ppp-b-234.dialup.telenergo.pl

    Witam

    Mam pytanie. Duzo pracuje przy komputerze i lekarz zalecil mi okulary
    ochronne z lekką korekcją i powloka "antyrefleks". Fajnie by bylo, gdyby
    dofinansowal mi sie do tych okularkow pracodawca (pracuje w miejskiej
    budzetowce), ale.. - u lekarza bylem prywatnie, z tego co wygrzebalem w KP i
    aktach wykonawczych wynika, iz pracodawca jest OBOWIAZANY do takiej
    refundacji, gdy tak stwierdzi lekarz w ramach badan profilaktycznych... -
    jednym slowem musi to wyjsc dopiero na badaniach okresowych...

    1. Czy rzeczywiscie tak jest, ze dopiero wynik badan okresowych moze
    zobligowac pracodawce do refundacji okularkow?
    2. Czy pracodawca moze DOBROWOLNIE dolozyc sie do takich okularkow? - mam tu
    na mysli rzecz jasna takie dolozenie, ktore poskutkuje zaliczeniem takich
    okularkow w KUP - pracodawca jest jednostka organizacyjna nie posiadajaca
    osobowosci prawnej, rozliczamy sie wg CIT

    Pozdrawiam
    SDD