  • 1. Data: 2008-06-30 21:33:15
    Temat: Zasady wyliczania szkod po wypadku samochodowym
    Od: "info" <p...@w...pl>

    Interesuje mnie jedna kwestia. Powiedzmy, ze osoba zostala potracona przy
    przechodzeniu przez jezdnie przez samochod. W jaki sposob mozna oszacowac
    jej szkody?

    Oczywista kwestia sa rachunki za leczenie itd. ale jak np. wyliczyc inne
    poniesione straty. Jeszcze pol biedy gdy chodzi o osobe pracujaca, bo mozna
    to odniesc do pensji, ale np. jak wyliczyc to dla ucznia. Np. ktos spedzil
    trzy miesiace w lozku bez ruchu. Katorga. Ale jak oszacowac odszkodowanie za
    cos takiego? Albo jak wyliczyc zadane odszkodowanie za straty moralne,
    cierpienie? Jakie zasady przyjmuje sie w takich kwestiach? Ciekawa sprawa i
    mam wrazenie, ze generalnie kazda kwota wzieta z sufitu jest rownie dobra i
    rownie zla. Zupelnie nic nie przychodzi mi do glowy. Jak wyliczaja to
    prawnicy skladajac pozew do sadu?

  • 2. Data: 2008-07-03 10:33:32
    Od: "info" <p...@w...pl>

    Zadnych wskazowek?