  • 11. Data: 2009-03-17 13:36:26
    Temat: Re: Ogromne "wyrównanie" rachunku za prąd za poprzednie pół roku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > wiadomości news:gpo5q0$rrf$1@news.onet.pl...

    > pytanie tylko dlaczego za cos co jest norma, mamy dodatkowo placic?

    Pytanie jest zadane od złej strony. W tym przypadku zakład
    energetyczny pozwala Ci płacić mniej, w porównaniu do standardowej
    oferty, ale za to, że nie musi do Ciebie wysyłać inkasenta co miesiąc,
    potem wysyłać rachunek, tylko robi to raz, dwa razy do roku.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2009-03-17 13:39:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > sa dwa wyjscia, albo w zyciu nie planowales domowego budzetu, albo
    > zarabiasz na tyle duzo, ze nieplanowany wydatek np 700 zlotych nie robi ci
    > specjalnego problemu

    Albo umiesz korzystać z produktów bankowych typu limit w koncie, karta
    kredytowa itd
    A nie jesteś Kaczyńskim trzymającym kasę w skarpecie, względnie wydającym
    wszystko co się da.

    > ja nie musze sie zwracac, tlumacze ci tylko w czym problem

    Jak rozumiem w tym, że ktoś został w 19 wieku.

  • 13. Data: 2009-03-17 13:42:09
    Od: c...@p...onet.pl

    On 17 Mar, 14:36, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > oferty, ale za to, że nie musi do Ciebie wysyłać inkasenta co miesiąc,
    > potem wysyłać rachunek, tylko robi to raz, dwa razy do roku.

    w zasadzie to kłopot maja osoby które taką kawalerkę wynajęły np.
    studentom, i np. na ta chwile rozstali się z najemcami.

  • 14. Data: 2009-03-17 13:44:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    c...@p...onet.pl pisze:

    > w zasadzie to kłopot maja osoby które taką kawalerkę wynajęły np.
    > studentom, i np. na ta chwile rozstali się z najemcami.

    Przy tego typie rozliczeń z zakładem energetycznym wskazane jest
    wtedy, aby z najemcą rozliczać się nie według otrzymywanych rachunków,
    tylko według faktycznego zużycia prądu, z uwzględnieniem wskazania
    licznika i aktualnej stawki za kilowatogodzinę.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-03-17 13:49:29
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    Wychodzi 130zł na miesiac za prąd. Jak to mozna zrobic w kawalerce w
    której prawie sie nie mieszka?

    Ja płace ok 80 zł za 4 osobowa rodzine. Komputer na okragło, młody nawet jak
    idzie do szkoły to zostawia właczony. 3 telewizory w tym dwa prawie cały
    dzien i do północy
    oczywiscie lodówka , miktrofalówka zelazko i wzystkie potrzebne rzeczy
    uzywane normalnie.

  • 16. Data: 2009-03-17 13:49:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > że nie musi do Ciebie wysyłać inkasenta co miesiąc, potem wysyłać
    > rachunek, tylko robi to raz, dwa razy do roku.

    jaja sobie robisz?
    to jest standardowa oferta, to po pierwsze
    po drugie robia sobie dobrze, a nie klientowi i szczerze powiedziawszy
    wolabym zaplacic te kilka zeta wiecej, aby nuniknac takich niespodzianek,
    tylko jakos zaklad nie informuje o innych mozliwosciach

  • 17. Data: 2009-03-17 13:51:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Albo umiesz korzystać z produktów bankowych typu limit w koncie, karta
    > kredytowa itd

    nie kazdy chce miec takie produkty i nie ma obowiazku ich posiadania

    > Jak rozumiem w tym, że ktoś został w 19 wieku.

    tak, zaklad energetyczny

  • 18. Data: 2009-03-17 13:54:32
    Od: k...@o...pl

    On 17 Mar, 14:49, "Decter" <decter(wytnij)@op.pl> wrote:
> [...]
    > dzien i do północy
    > oczywiscie lodówka , miktrofalówka zelazko i wzystkie potrzebne rzeczy

    Też jest to dla mnie niepojęte. Pani na infolinii powiedziała że
    "wszystko się zgadza"... Będę walczył dzięki za rady i opinie :(

  • 19. Data: 2009-03-17 14:04:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie kazdy chce miec takie produkty i nie ma obowiazku ich posiadania

    Za to obowiązek jęczenia, że się nie ma jak zapłacić za niespodziewane
    wydatki, to istnieje?

  • 20. Data: 2009-03-17 14:10:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Za to obowiązek jęczenia, że się nie ma jak zapłacić za niespodziewane
    > wydatki, to istnieje?

    a takie termin "frontem do klienta" znasz?