  • 11. Data: 2015-11-06 09:36:34
    Temat: Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    Waldemar Bulkowski wrote:

    >A znajdziesz prawnika, ktory sie tego podejmie?

    Poki klient placi, to chyba nie ma problemu :-)

    >Mozesz zacząć od tego, żeby ci jakiś prawnik za stowe dwie napisał
    >pismo do onetu i poczekac na odpowiedz co oni na to.
    >Nawet odpowiedziec nie musza.
    >No i co dalej? Za 5 do 15 lat jak wygrasz dostaniesz haslo do
    >poczty.
    >A zawartosc? Sorry Zapewne zgodnie z regulaminem została skasowana po
    >x latach jak sie nikt nie logował

    Razem z kontem :-)

    Tylko ze w onecie jakos dziwnie konto jest skasowane i nie jest.
    Podobnie w o2.

    J.

  • 12. Data: 2015-11-06 09:37:59
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 21:25:55 UTC+1 użytkownik Waldemar Bulkowski
    napisał:
> [...]
    > pojawiła się awaria - wszystkie hasła zniknęły z przeglądarki.
    > Przy zakładaniu konta podała byle jakie dane. Nie podała nr telefonu, ani
    > pytania pomocniczego, ani maila dodatkowego.
    > Wiem, głupota nie boli, ale może jest jakiś prawny sposób na uzyskanie od
    > dostawcy dostępu do tej skrzynki? Zawartość pamięta - są tam np. dokumenty
    > i sądowe i lekarskie, korespondencja z ubezpieczycielem, z uczelnią -
    > wszystko wskazuje na jedną osobę. Poprzednie hasła paięta - tego ostatniego
    > za cholerę nie może sobie przypomnieć...

    Tylko admin może pomóc.

    Jeśli trzymają gdzieś poprzednie hasło i jeśli je pamięta
    to odblokuje, może też po treściach lub adresach przesyłanej
    korespondencji zidentyfikować osobę ale to już jego dobra wola.

    Andrzej.

  • 13. Data: 2015-11-06 10:33:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 listopada 2015 08:58:27 UTC+1 użytkownik Danusia napisał:
    > Dla ułatwienia to nie mniej niż 8 znaków, w tym co najmniej jedna cyfra i jedna
    duża litera.
    Ja mam 8 znaków w tym 1 cyfra bez dużej litery, a jeszcze do niedawna miałem 7 znaków
    beż dużych liter i cyfr. Na Onecie.

  • 14. Data: 2015-11-06 13:38:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 5 Nov 2015 13:55:51 -0800 (PST), Waldemar Bulkowski
    <j...@g...com> wrote:

    >Pisałem, że nie pamięta...
    >Dlatego pisałem, że w sumie nie ma znaczenia gdzie to konto, bo zgodnie z
    regulaminem nie da się odzyskać hasła.
    Pisałeś też że pamięta wcześniejsze hasła - a w google można było (nie
    wiem czy dziś jeszcz też) odzyskać konto znająć poprzednie hasło. Stąd
    lokalizacja operatora ma znaczenie.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 15. Data: 2015-11-06 15:42:42
    Od: Waldemar Bulkowski <j...@g...com>

    W dniu piątek, 6 listopada 2015 13:38:33 UTC+1 użytkownik WAM napisał:

    regulaminem nie da się odzyskać hasła.
    > Pisałeś też że pamięta wcześniejsze hasła - a w google można było (nie
    > wiem czy dziś jeszcz też) odzyskać konto znająć poprzednie hasło. Stąd
    > lokalizacja operatora ma znaczenie.

    To o tych poprzednich hasłach to chodziło mi raczej jako o jeden z dowodów, że to ona
    dysponowała tym kontem...
    Od strony informatycznej i regulaminu wszystko (chyba) przetestowałem zanim tutaj
    napisałem.
    Opisywałem sprawę do Onetu, ale nie chcą w ogóle rozmawiać - odsyłają do regulaminu.
    Za duża firma, żeby przejmować się taką drobnostką. I ja ich w sumie rozumiem.

    Stąd moje pytanie na tą grupę - czy jest jeszcze jakaś droga prawna... W sumie
    odpowiedź dostałem - można spróbować przez jakiegoś prawnika, który się tego
    podejmie, ale i tak marne szanse, że skończy się to w sposób zadowalający.

    Ech... edukacja informatyczna (i wyobraźnia) ludzi jest czasem porażająco niska. Ja
    nawet pamiętam hasło (i nie, nie jest takie samo jak do każdego innego :) do konta
    zakładanego w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, a nie korzystam z niego...

  • 16. Data: 2015-11-06 15:47:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Waldemar Bulkowski wrote:
> [...]
    zakładanego w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, a nie korzystam z niego...

    google keepass

  • 17. Data: 2015-11-08 07:26:07
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Pamiętaj, że to Polska. Być może należy użyć argumentów finansowych. Czytaj, poszukać
    w internecie kontaktów z administratorami, często chwalą się tym na różnych
    goldenlinach i dalej to chyba już wiesz co zaproponować.

  • 18. Data: 2015-11-08 08:47:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-05 o 22:55, Waldemar Bulkowski pisze:

    > w końcu zawartość tej skrzynki jest jej własnością.

    Tak się tylko zastanawiam dlaczego ktoś dokumenty
    (rozumiem, że jakieś zawodowe - sądowe, medyczne)
    gromadzi w skrzynce na serwerze a nie ściąga poczty
    na swój komputer?

  • 19. Data: 2015-11-08 10:54:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-11-15 o 07:26, Kon fabulator Konfabulatorski pisze:
> [...]
    > Czytaj, poszukać w internecie kontaktów z administratorami, często
    > chwalą się tym na różnych goldenlinach i dalej to chyba już wiesz co

    Ale po co jakoś strasznie maskujesz? O łapówce myślisz? Ale przecież
    taki administrator nie jest osobą pełniącą funkcje publiczne, toteż to
    nie będzie łapówka. Jedyne ryzyko, to odblokowanie dostępu osobie
    niepowołanej.

  • 20. Data: 2015-11-08 10:54:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-11-15 o 08:47, cef pisze:

    > Tak się tylko zastanawiam dlaczego ktoś dokumenty
    > (rozumiem, że jakieś zawodowe - sądowe, medyczne)
    > gromadzi w skrzynce na serwerze a nie ściąga poczty
    > na swój komputer?
    Może ściągnął, ale po padzie komputera utracił? Gdzieś tu pisali,że
    problem z hasłem wynikł z padu systemu.