  • 51. Data: 2015-11-10 19:06:10
    Temat: Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: W <w...@w...pl>

    Danusia wystukał, co następuje:

    > Mnie też :-)
    > Dlaczego:
    > Bo nietrudno sobie wyobrazić sytuacje gdy nudzący się dyżurny
    > informatyk uruchamia programik pt. wyszukaj wszystkie e-maile w których
    > jest zawarte np. słowo: "dupa" Dlatego wolę mieć moje e-maile na swoim
    > dysku, a na serwerze wszystko skasowane. Prosty programik kopiuje
    > codziennie wiadomości odebrane i wysłane na podłączony na stałe
    > pendrive który stanowi archiwum (nie tylko poczty).

    Jest spora szansa, żę i tak są w backupie. Poza tym teraz to automaty
    analizują maile.
    Kompletnie insza inszość - taki administrator ma kompletnie wy*ne na Twoje
    maile, uwierz mi ;)

  • 52. Data: 2015-11-10 21:12:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    W napisał(a) :
> [...]
    > analizują maile.
    > Kompletnie insza inszość - taki administrator ma kompletnie wy*ne na Twoje

    Kto wprowadza słowa kluczowe do wyszukiwania? Automat? Nie w tym
    Universum. Coś pomyliłeś.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 53. Data: 2015-11-10 22:23:04
    Od: W <w...@w...pl>

    Zbynek Ltd. wystukał, co następuje:

    > Kto wprowadza słowa kluczowe do wyszukiwania? Automat? Nie w tym
    > Universum. Coś pomyliłeś.

    Tak tak, pan Ziutek ręcznie przekłada pocztę do przegródek i grzecznie czyta
    wiadomości przez światło...
    Jeżeli wiadomość przeszła przez serwer to skasowanie jej tak bardzo zmienia
    cokolwie że hej...
    Jak ktoś już tak paranoicznie podchodzi to polecam szyfrowanie/pgp, ale
    wtedy i tak clue (usuwać i jak) staje się bzdurne bo potencjalne obawy
    znikają.

  • 54. Data: 2015-11-11 08:42:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    W napisał(a) :
> [...]
    > wiadomości przez światło...
    > Jeżeli wiadomość przeszła przez serwer to skasowanie jej tak bardzo zmienia

    Nie zrozumiałeś. Kto decyduje o wprowadzeniu poszukiwania nowego
    słowa do filtra? I jakie to będzie słowo? Komputer białkowy musi to
    wpisać na listę.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 55. Data: 2015-11-12 10:17:37
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-10 17:48, witek pisze:

    > zebys sie kiedys nie zdzwiwil komunikatem. "tego formatu juz nie
    > obslugujemy".
    >
    > Podrzuce ci plik z Excela 2000 i mozesz sie powiesic a niczym go nie
    > otworzysz.

    Łatwiej znaleźć narzędzia otwierające stare pliki excela niźli najnowsze
    :) Jeśli zapisuje do mboksa, to format jest na tyle dobrze opisany i w
    zasadzie obsługuje go każdy program pocztowy korzystający z pop3 (bo w
    takim formacie dostaje każdy mail). Dlatego dla mnie to jedyny rozsądny
    sposób archiwizacji maili.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 56. Data: 2015-11-13 11:37:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Nov 2015, W wrote:

    > Danusia wystukał, co następuje:
    [...]
    > Kompletnie insza inszość - taki administrator ma kompletnie wy*ne na Twoje
    > maile, uwierz mi ;)

    Ale załączniki mogą go interesować :P
    Dajmy na to, w celu ręczje weryfikacji czy automat prawidłowo odrzuca
    zbyt duże fotki ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 57. Data: 2015-11-13 11:40:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Nov 2015, Zbynek Ltd. wrote:

    > Kto wprowadza słowa kluczowe do wyszukiwania? Automat? Nie w tym Universum.
    > Coś pomyliłeś.

    Nie było mowy o automacie, była mowa o administratorze.
    Interfejs białkowy wcale nie musi mieć postaci administratora.
    Jeśli interface używany przez większość użyszkodników (czytaj: "strona
    www") ma przycisk "oznacz jako spam", doskonale tę funkcję będą pełnić
    sami odbiorcy.

    pzdr, Gotfryd

  • 58. Data: 2015-11-15 20:01:15
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Tue, 10 Nov 2015 10:48:11 -0600, witek napisał(a):

    > Podrzuce ci plik z Excela 2000 i mozesz sie powiesic a niczym go nie
    > otworzysz.

    Challenge accepted.

    --
    Pozdrawiam,