  • 41. Data: 2011-10-28 22:33:18
    Temat: Re: Odszkodowanie za zaginiony twardy dysk, jako dowód rzeczowy
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Marek Chmielewski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:j8bi19$gro$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak zwykle łgarz jak boukun.
    >
    > Google twierdzi co innego:
    > - http://tinyurl.com/6f3c9tl

    ???????? - 2001

    > - http://tinyurl.com/67hnqa6

    ????????? - pl.soc.prawo 30 Mar 2009

    > pl.regionalne.* - oczywiście na grupach regionalnych poruszałeś "regionalne"
    > tematy
    > twoje newsy na pl.rec.fantastyka.sf-f właściwie można by uznać za uzasadnione
    > Trafiłeś nawet pl.comp.os.linux aby poruszyć "techniczne" tematy

    Ale co ja niby łgam? A co tam takiego niby napisałem na pl.comp.os.linux? I
    kiedy? ,bo np. na alt.pl.dupa to trolle w moim imieniu coś tam ÓÓÓÓ dukali...

    boukun

  • 42. Data: 2011-10-28 22:38:04
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Ja zasadniczo też ... ale zauważ - troll, który robi wszystko by z KF wyleźć
    > na psp szuka porady co by tu zrobić by go nikt za trollowanie więcej w dupę
    > nie poszturchał.
    >
    > Przyznasz - paradoksik ... Koledzy, co by tu zrobić by móc was wkurwiać ???? A
    > ! Zależy mi by każdy z was zrobił mi gałę i mojej córce z powiększoną
    > łechtaczką ...
    >

    > Ale coś czuję, że dalej nie kumasz. Proponuję zatem EOT pijąc za nieszczęście
    > tego gówna jakim jest boukun.

    I czegpo śmieciu dalej łżesz? Ktoś wyżej zacytwował, że używam tylko jednego
    adresu od 2000 roku b...@n...pl

    Z takim zacietrzewieniem trollujesz..., jakim cudem wyszedłem ci niby z jakiegos
    tam kf-a, skoro i ten wątek jest z tego jedynego adresu wysłany...

    Ty się gnoju musisz leczyć...

    boukun

  • 43. Data: 2011-10-28 22:47:52
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To powinieneś zwrócić sie do sądu, w którym zapadł prawomocny wyrok o wydanie
    > dyspozycji co do zajętego dowodu rzeczowego. Ten sąd jest właściwy.

    Ach faktycznie, na te moje pismo wydał sąd postanowienie, cytuję poniżej, ale co
    z tego, dysku nie ma, nie mogą go znaleźć:

    Sygn. akt II K 245/09

    POSTANOWIENIE

    Dnia 25 lutego 2011 roku

    Sąd Rejonowy w Świdnicy w II Wydziale Karnym w następującym składzie:

    Przewodniczący: SSR Małgorzata Skiba Protokolant: Natalia Kozakow

    po rozpoznaniu sprawy Jarosława Niedźwieckiego

    oskarżonego z art. 256 kk i inne na skutek wniosku oskarżonego w przedmiocie
    rozstrzygnięcia o dowodach rzeczowych na podstawie przepisu art. 230§2 kpk

    postanawia:

    stwierdzić zbędność dla postępowania karnego dowodu rzeczowego zabezpieczonego w
    toku postępowania przygotowawczego prowadzonego przez Prokuratora Rejonowego w
    Świdnicy pod sygnaturą akt 1 Ds. 1061/06 w postaci: dysku twardego komputera
    marki "Western Digital WD Caviar" WD1000JB- 00CRA0,S/N: WMA8C1927015 o poj. 100
    GB - przechowywanego w magazynie dowodów rzeczowych Sądu Rejonowego w Świdnicy,
    a zarejestrowanego pod poz. 1/07 i zwrócić osobie uprawnionej, tj. oskarżonemu
    Jarosławowi Niedźwieckiemu.

    UZASADNIENIE

    Wyrokiem Sądu Rejonowego w Świdnicy z dnia 19 kwietnia 2010 Jarosław Niedźwiecki
    został uniewinniony od popełnienia zarzucanych mu czynów, tj. przestępstwa z
    art. 256 kk i inne. Przedmiotowy wyrok uprawomocnił się w dniu 8 września 2010
    roku.

    W toku postępowania przygotowawczego jako dowody rzeczowe w sprawie ujawniono i
    zabezpieczono dysk twardy komputera stanowiący własność oskarżonego.

    Z uwagi na to, iż w sprawie zapadło orzeczenie uniewinniające i zatrzymana rzecz
    okazała się zbędna dla postępowania karnego, zgodnie z treścią powołanego
    przepisu, należało orzec o jej zwrocie osobie uprawnionej.

    fla oryginale właściwe podpisy

  • 44. Data: 2011-10-29 00:33:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/28/2011 5:38 PM, boukun wrote:
    > Ty się gnoju musisz leczyć...

    przyganial kociol garnkowi.

  • 45. Data: 2011-10-29 16:09:44
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup

    P.S. Coś dziś jakiś fajny dzień, kolejny beton do KF'a :)
    Witaj w klopie !

    Ile twoja mamusia musiała zjeść śniegu, aby takiego chamskiego bałwana
    urodzić?

  • 46. Data: 2011-10-31 10:37:54
    Od: Marek Chmielewski <m...@g...com>

    W dniu 2011-10-29 00:33, boukun pisze:

> [...]
    >
    > Ale co ja niby łgam? A co tam takiego niby napisałem na
    > pl.comp.os.linux? I kiedy? ,bo np. na alt.pl.dupa to trolle w moim

    Co pisałeś na pl.comp.os.linux możesz sam sprawdzić - podałem Ci linki.
    Bynajmniej tematy poruszane przez Ciebie nie miały nic wspólnego z
    tematem grupy.
    A łgasz pisząc: "A udzielam się stale tylko na pl.soc.polityka i
    soc.culture.polish... "

  • 47. Data: 2011-10-31 10:53:33
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Marek Chmielewski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:j8ltms$34j$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > grupy.
    > A łgasz pisząc: "A udzielam się stale tylko na pl.soc.polityka i

    Nie mogę znaleźć tego wątku, możesz mi pomóc?

    Powtarzam, trolle z apd, apz pisali na alt.pl.dupa w "moim" imieniu, podszywając
    się pode mnie... Dopiero teraz się o tym dowiedziałem... Łatwo to sprawdzić.

    Ty łżesz, bo stale udzielam sie tylko na soc.culture.polish i pl.soc.polityka. I
    jest to faktem niepodważalnym.

    boukun