  • 1. Data: 2011-10-25 12:39:04
    Temat: Odszkodowanie za zaginiony twardy dysk, jako dowód rzeczowy
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Witam koleżanki i koledzy. Być może pamiętają co niektórzy moją sprawę,
    dotyczącą oskarżenia mnie o rzekomy antysemityzm i..., przy okazji naruszenie
    praw autorskich mając zainstalowane na zajętym twardym dysku komputera rzekomo
    nielegalne oprogramowanie.

    Sprawę wygrałem ostatecznie w sądzie apelacyjnym, zostałem z obu zarzutów
    uniewinniony, ale..., od stycznia nie mogę odzyskać dowodu rzeczowego, w postaci
    zajętego twardego dysku komputera, bo..., nie mogą go sądowi urzędnicy nigdzie
    znaleźć...

    Tu moje pismo w tej sprawie:

    "Wniosek o wydanie zajętego dysku twardego komputera

    marki "Western Digital WD Caviar" WD1000JB-00CRA0, S/N: WMA8C1927015 - 100GB

    W związku z uprawomocnieniem się wyroku uniewinniającego mnie od stawianych mi
    zarzutów, wnoszę o wydanie mi zajętego na czas postępowania dysku twardego
    komputera, uznanego za dowód rzeczowy postanowieniem Komendy Powiatowej Policji
    w Świdnicy z dnia 9 grudnia 2006 roku - 1 Ds-1061/06 (L.dz. G-I-5500/139/06/RC,
    RSD-936/06). Z tego co mi wiadomo, w/w dysk twardy jest przechowywany w
    magazynie dowodów rzeczowych Sądu Rejonowego w Świdnicy."

    Czy za taką wygraną sprawę, w związku z poniesionymi kosztami, papier, druk,
    ksero, znaczki ect., stresem z tym związanym, niesłuszne oskarżenie, nękanie, i
    utratą twardego dysku, mogę się ubiegać o odszkodowanie? Jaki jest proceder w
    takim przypadku?

    boukun

  • 2. Data: 2011-10-25 13:25:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Oct 2011 14:39:04 +0200, boukun napisał(a):

    > Witam koleżanki i koledzy. Być może pamiętają co niektórzy moją sprawę,
    > dotyczącą oskarżenia mnie o rzekomy antysemityzm

    Możesz podać, KTO Cię oskarżył?
    --
    XL
    "Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

  • 3. Data: 2011-10-25 13:43:36
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Możesz podać, KTO Cię oskarżył?

    Pewno chodzi ci o donos. Anonim, że piszę antysemickie teksty na grupach
    dyskusyjnych...

    boukun

  • 4. Data: 2011-10-25 15:11:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-25 14:39, boukun pisze:

> [...]
    > niesłuszne oskarżenie, nękanie, i utratą twardego dysku, mogę
    > się ubiegać o odszkodowanie? Jaki jest proceder w takim przypadku?

    Czasem narzekam na polski system prawny, ale czasem nachodzi
    mnie refleksja, że jak się jeden debil przeciągnie po wszystkich
    instancjach, a potem zrobi mu się ponownie takiego "psikusa" -
    może przestanie szmata srać na grupach.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 5. Data: 2011-10-25 15:45:23
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > się ponownie takiego "psikusa" - może przestanie szmata srać na grupach.

    Może przestanie, a może nie... Ale w żydolandzie nie ma prawa, to powinieneś już
    wiedzieć
    www.zus-okrada-ludzi.za.pl

    Jako taki system prawny, to może jeszcze istniał w PRLu, ale nie w tym
    kurewskim, złodziejskim kapitaliźmie...

    boukun

  • 6. Data: 2011-10-25 15:54:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-25 17:45, boukun pisze:

    > Może przestanie, a może nie... Ale w żydolandzie nie ma prawa,

    I właśnie dlatego gównojadzie mam ubaw ... co więcej -
    poprawiasz mi humor, bo z zajadliwości twych wypowiedzi
    gównojadzie wynika, że prztyczek, którego ci ktoś zafundował
    trafił w odpowiednie miejsce.

    A teraz won do kibla, gdzie twoje miejsce.
    PLONK

  • 7. Data: 2011-10-25 16:32:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Oct 2011 17:54:30 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

> [...]
    > gównojadzie wynika, że prztyczek, którego ci ktoś zafundował
    > trafił w odpowiednie miejsce.
    >
    > A teraz won do kibla, gdzie twoje miejsce.

    To Ty doniosłeś?

  • 8. Data: 2011-10-25 16:44:38
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > ktoś zafundował trafił w odpowiednie miejsce.
    >
    > A teraz won do kibla, gdzie twoje miejsce.

    Właśnie widać, kto tu jest zajadły. A i nie wygląda, żeby ci ta zjadliwośc była
    do śmiechu...

    Co to jest Plonk?

    boukun

  • 9. Data: 2011-10-25 17:55:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl>

> [...]
    > refleksja, że jak się jeden debil przeciągnie po wszystkich instancjach, a
    > potem zrobi mu się ponownie takiego "psikusa" - może przestanie szmata

    To by chyba Tobie musieli zrobić takiego psikusa

  • 10. Data: 2011-10-25 18:09:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-25 19:55, John Kołalsky pisze:

    > To by chyba Tobie musieli zrobić takiego psikusa

    Nie zrozumiesz. Mnie można do KFa wrzucić banalnie prosto,i
    czytać mnie nie trzeba.A to ścierwo łazi po wszelkich możliwych
    grupach nie mających nic wspólnego "w temacie" i napierdala tym
    antysemickim bełkotem, regularnie starając się wyłazić z kf'ów.