  • 1. Data: 2011-10-24 17:56:12
    Temat: Zadanie zaprzestania przetwarzania danych osobowych
    Od: "Raf" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Czy moze ktos znajacy sie na prawie ocenic poprawnosc napisanego pisma z
    zadaniem zaprzestania przetwarzania danych?
    Chodzi mi glownie o popranosc (czy dobrze dobralem) podstaw prawnych.

    Na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    (Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883) art. 32 ust. 1 pkt. 6 żądam zaprzestania
    przetwarzania oraz usunięcie moich danych osobowych.

    Na podstawie w/w Ustawy art. 33 oraz art. 32 ust. 1 pkt 3 proszę o pisemną
    informację dotyczącą:

    - źródła pochodzenia moich danych w Państwa bazie
    - od kiedy moje dane są przetwarzane
    - pełnej zawartości zbioru danych mnie dotyczących
    - w jakim zakresie oraz komu zostały udostępnione

    Pisemne informacje mogą być przekazane na adres pocztowy lub e-mail [adres
    mailowy] w terminie przewidzianym w ustawie.

    Czy cos takiego jest poprawne?

  • 2. Data: 2011-10-24 18:41:05
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Raf" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883) art. 32 ust. 1 pkt. 6 żądam zaprzestania
    > przetwarzania oraz usunięcie moich danych osobowych.

    Zdradź kto jest adresatem. Bo nie każdy administrator zbioru danych
    osobowych (w ogóle jest mowa o zarejestrowanym zbiorze?) musi zaprzestać
    przetwarzania albo są tacy, którzy nie mogą usunąć danych, np. przez lat 5.

> [...]
    > Pisemne informacje mogą być przekazane na adres pocztowy lub e-mail [adres
    > mailowy] w terminie przewidzianym w ustawie.

    IMHO jest dobrze - najpierw zapytaj o te 4 punkty a później ewentualnie
    będziesz żądał przetwarzania. Zacznij od informacji, czy zbió jest
    zarejestrowany.

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-10-24 19:25:40
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 24 Paź, 20:41, "Maciek." <m...@g...com> wrote:

    > Zdradź kto jest adresatem. Bo nie każdy administrator zbioru danych
    > osobowych (w ogóle jest mowa o zarejestrowanym zbiorze?) musi zaprzestać
    > przetwarzania albo są tacy, którzy nie mogą usunąć danych, np. przez lat 5.

    Bank. Wiec wiem, ze sa ograniczenia.
    Chodzi mi tylko o zaprzestanie przetwarzania danych w celach
    marketingowych - dzisiaj wlasnie dostalem od nich kolejna porcje
    papieru z oferta super kredytu gotowkowego ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2011-10-24 19:43:44
    Od: "Piotr" <p...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Maciek." <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > IMHO jest dobrze - najpierw zapytaj o te 4 punkty a później ewentualnie
    > będziesz żądał przetwarzania. Zacznij od informacji, czy zbió jest

    Moze być.
    Nie każdy zbór danych osobowych musi być zarejestrowany (zgłoszony) do GIODO
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 5. Data: 2011-10-30 13:41:27
    Od: "Raf" <m...@W...gazeta.pl>

    Raf <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Czy cos takiego jest poprawne?

    Troche przerobilem piso, ktore teraz wyglada tak:

    Na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    (Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883) art. 32 ust. 1 pkt. 6 żądam stałego
    wstrzymania przetwarzania oraz usunięcia moich danych osobowych.
    Na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    (Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883) art. 32 ust. 1 pkt. 8 wnoszę sprzeciw wobec
    przetwarzania moich danych osobowych w celach marketingowych (w tym marketingu
    własnego) oraz wobec przekazywania tych danych innemu administratorowi danych.

    Na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    (Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883) art. 33 proszę o pisemną informację dotyczącą:
    - źródła pochodzenia moich danych w Państwa bazie
    - od kiedy moje dane są przetwarzane
    - pełnej zawartości zbioru danych mnie dotyczących
    - w jakim zakresie oraz komu zostały udostępnione

    Pisemne informacje mają być przekazane na adres pocztowy w terminie
    przewidzianym w ustawie.

    Czy cos takiego moze byc? Chodzi mi zwlaszcza o dobor podstaw prawnych.

    Pozdrawiam
    Rafal