  • 11. Data: 2011-01-03 20:47:33
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży jak dochodzić swoich praw
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-03 21:33, Konrad pisze:

    > E-sąd nie jest tutaj władny

    Dlaczego?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-01-03 20:51:27
    Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl>

    news:iftcl9$mle$2@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-01-03 21:33, Konrad pisze:
    >

    >> E-sąd nie jest tutaj władny
    >
    > Dlaczego?

    A czy wygląda to na najprostszą sprawę w trybie uponimawczym?
    Jeśli tak to z której strony? ;)

    K.

  • 13. Data: 2011-01-03 20:53:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-03 21:51, Konrad pisze:

    > wiadomości news:iftcl9$mle$2@news.onet.pl...

    > A czy wygląda to na najprostszą sprawę w trybie uponimawczym?
    > Jeśli tak to z której strony? ;)

    Skąd pomysł, że e-sąd zajmuje się tylko najprostszymi sprawami?

    A do upominawczego to można praktycznie wszystko upchnąć.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-01-04 07:12:40
    Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl>

    > A do upominawczego to można praktycznie wszystko upchnąć.

    Ideą postępowania upominawczego jest brak kwestionowania długu - a to jest
    sytuacja całkowicie odwrotna. Z tego powyższe.

    K.

  • 15. Data: 2011-01-04 09:15:04
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2011-01-04 08:12, Konrad pisze:
    > Ideą postępowania upominawczego jest brak kwestionowania długu - a to
    > jest sytuacja całkowicie odwrotna. Z tego powyższe.

    nie mylisz nakazowego z upominawczym?

    KG

  • 16. Data: 2011-01-04 10:07:31
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > nie mylisz nakazowego z upominawczym?

    IMHO nie kwalifikuje się do żadnego z tych dwóch trybów.

    K.

  • 17. Data: 2011-01-04 10:28:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-04 08:12, Konrad pisze:

    > wiadomości news:iftcvq$mle$3@news.onet.pl...

    > Ideą postępowania upominawczego jest brak kwestionowania długu

    Nieprawda.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2011-01-04 10:49:25
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    > Nieprawda.

    No to mnie zaskarż w upominawczym :D

    A.

  • 19. Data: 2011-01-04 10:54:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-04 11:49, Konrad pisze:

    > wiadomości news:ifusp7$p3c$1@news.onet.pl...

    > No to mnie zaskarż w upominawczym :D

    I co wówczas? I czego to miałby być dowód?

    --
    Liwiusz