  • 1. Data: 2004-04-20 07:05:45
    Temat: Odpowiedzialnosc dyrektora placowki oswiatowej
    Od: "zspl" <z...@w...pl>

    Witam,
    mam bardzo pilną sprawę a w zasadzie pytanie. Czy ktoś może wie w jakich
    obowiązujących aktach prawnych można znaleźć informację na temat
    odpowiedzialności dyrektora placówki oświatowej? Chodzi mi głównie o
    odpowiedzialność majątkową za zobowiązania szkoły lub za przegrane przez
    szkołę procesy z powództwa cywilnego. Jeśli ktoś wie także z kim można się w
    tej sprawie skontaktować lub szukać porady będę wdzięczny za namiar, słowem
    wszelkie sugestie mile widziane.

    zspl.wytnij.to(at)wp.pl
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-20 09:53:46
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    zspl <z...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > odpowiedzialności dyrektora placówki oświatowej? Chodzi mi głównie o
    > odpowiedzialność majątkową za zobowiązania szkoły lub za przegrane przez

    http://www.vulcan.edu.pl/forum/zpo/thread.php?t=5203
    #FBK